Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Takhle se budou prodávat octavie. Podívejte se na novou škodovkárnu

  15:32aktualizováno  15:32
Velký model nové podoby prodejny škodovek je na ženevské expozici mladoboleslavské automobilky schovaný u recepce v zázemí stánku. Nový design dealerství má být vzdušnější a výraznější.

Nový vzhled dealerství Škodovek | foto: Michal Šafránek, iDNES.cz

Obchodníky se škodovkami čekají velké změny, na stávajících showroomech budou brzy měnit loga za nová, která Škodovka v Ženevě na autosalonu premiérově představila. Nové logo během jediného dne nahradilo starý znak hned v úterý 1. března v celém závodě v Mladé Boleslavi. Přeznačkování v závodech ve Vrchlabí a Kvasiny proběhlo ve středu.

Kromě toho automobilka také připravila nový vzhled dealerství, nové prodejny budou vypadat právě takto:

Nový vzhled obchodů

 Důležitým prvkem vzhledu nových škodovkáren má být zvýraznění prodejních míst za dne i v noci.

Pět barev

Zatímco dosavadní barevný systém zahrnoval barevné spektrum zhruba 400 barev, nově zná Škodovka pět odstínů: speciální zelenou, bílou a černou jako hlavní a dvě doplňkové (světle a tmavě šedou).

Nové logo Škoda Auto.

Vše o novém logu čtěte ZDE

Škodovka v nich bude vyžadovat kvalitnější materiály a hlavně víc prostoru pro prezentaci jednotlivých modelů.

"Prodejní zastoupení je hlavním místem setkání zákazníka se značkou a zde dochází k přímému kontaktu s ní," vysvětluje člen představenstva za oblast prodeje a marketingu Jürgen Stackmann. "Abychom tento silný komunikační účinek ještě posílili, budou naše provozovny v příštích letech uspořádány ještě volněji než dosud."

Zástupci automobilky říkají, že se Škoda podrobila optické "omlazovací kúře", aby navenek působila jako ještě hodnotnější značka.

"Škoda se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna," říká Stackmann.

Novou image dala Škodovce hamburská agentura Syndicate Brand & Corporate Design AG. Kromě loga se měnily i odstíny firemních barev a písmo.

Dealerství Škody v Šanghaji

Původní podoba dealerství škodovek. Toto stojí v Šanghaji

S novým vizuálním designem značky dělala Škoda před autosalonem velké tajnosti. Ještě před představením v Ženevě ukázala dealerům, jak budou jejich obchody vypadat, na monstrózní konferenci v pražské O2 Aréně začátkem února. Model dealerství v životní velikosti pak prezentovali v jedné z hal u pražského ruzyňského letiště.

Mohlo by vás zajímat

Uvažujete o koupi Octavie? Velký výběr aut na Automodul.cz.

Levné to nebude

Změnu vzhledu čas od času prodělá každá značka. Logo upravoval před nedávnem třeba Peugeot a celou změnou grafiky, prodejen a všeho dalšího odstartoval předloni Citroën. Změna "korporátního designu" stojí obrovské peníze, musíte změnit všechno, od přetištění vizitek po změnu montérek dělníků. Změna vzhledu naštěstí nepřichází jako Velký třesk, je postupná, stávající dealerství se nemění, stálo by to přece jen neúměrně vysoké náklady.

V novém designu se postaví nové nebo renovované prodejny. Vizuální jazyk má svůj manuál, u automobilek jde často do takových podrobností, že specifikuje nejen vzhled interiérů, ale někdy i dodavatele materiálů a třeba i poliček. "Český řemeslník by to možná zvládl stejně dobře a laciněji, manuál ale velí objednávat v Paříži od designéra určeného automobilkou," říkají s nadsázkou dealeři.

Když před lety otevírali prodejnu Aston Martinů v Praze, měli přesně nařízeno, jaký druh italského mramoru musí nakoupit na podlahu. Předepsaný byl dodavatel materiálu i firma, která ho musí položit...

Autor:




Nejčtenější

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.