Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda odhalila jméno nového konceptu pro Čínu, bude to Vision E

  16:41aktualizováno  20:20
Čína je dnes pro autoprůmysl jedním ze stěžejních trhů. Jeho důležitost vnímá také Škoda, pro kterou je to po stránce objemu prodejů největší trh. Na autosalon v Šanghaji chystá koncept na elektrický pohon, nově prozradila jeho jméno.

Škoda Vision E | foto: Škoda Auto

Škoda dnes (ve čtvrtek 23. března) uveřejnila tiskovou zprávu na téma nového designu. V ní uvádí, že v blízké budoucnosti ukáže další designovou studii. V klíčových slovech pod textem je na mediastránkách značky mimo jiné uveden výraz „Vision E“. Zároveň se toto jméno objevuje v názvu ilustrační fotky u tiskové zprávy. Toto pojmenování nové studie potvrdil pro iDNES.cz také zdroj z automobilky.

Škoda slovem Vision doplněným písmenem uvedla všechny své koncepty za poslední roky. Od studie Škoda Vision D v roce 2011 až po koncepty Škoda Vision C (2014) a Škoda Vision S (2016). Z prvního z nich se stal rapid, z následujícího superb a Visionu S přetavil tým Jozefa Kabaně ve Škodu Kodiaq. Písmeno E jasně odkazuje na elektrický pohon.

Mediastránky Škody Auto
Mediastránky Škody Auto

Koncept se znakem Škody se představí za několik týdnů na autosalonu v Šanghaji, uvedl začátkem března pro britský magazín Autocar Christian Strube, člen představenstva značky zodpovědný za vývoj. Ten také potvrdil, že sériový elektromobil značka představí v roce 2020 nebo 2021. Více čtěte zde.

Na konceptu elektrické škodovky pro Čínu podle informací iDNES.cz v posledních více než šesti měsících horečnatě pracovalo designérské studio Škody, projekt se měl několikrát výrazně upravovat a tvůrčí tým byl také pod výrazným časovým tlakem.

Koncept má mít elektrický pohon, což odpovídá nové strategii značky, která chce začít elektrifikovat svou modelovou řadu.





Nejčtenější

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Další z rubriky

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Podívejte se na riskantní chování českých řidičů
VIDEO: Plná čára se nepřejíždí, řidiči na to ale kašlou

Předjíždění je jedním z nejriskantnějších manévrů. Je třeba odhadnout rychlost protijedoucího vozidla a být si stoprocentně jistý, že máme dost prostoru na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.