Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda odhalila jméno nového konceptu pro Čínu, bude to Vision E

  16:41aktualizováno  20:20
Čína je dnes pro autoprůmysl jedním ze stěžejních trhů. Jeho důležitost vnímá také Škoda, pro kterou je to po stránce objemu prodejů největší trh. Na autosalon v Šanghaji chystá koncept na elektrický pohon, nově prozradila jeho jméno.

Škoda Vision E | foto: Škoda Auto

Škoda dnes (ve čtvrtek 23. března) uveřejnila tiskovou zprávu na téma nového designu. V ní uvádí, že v blízké budoucnosti ukáže další designovou studii. V klíčových slovech pod textem je na mediastránkách značky mimo jiné uveden výraz „Vision E“. Zároveň se toto jméno objevuje v názvu ilustrační fotky u tiskové zprávy. Toto pojmenování nové studie potvrdil pro iDNES.cz také zdroj z automobilky.

Škoda slovem Vision doplněným písmenem uvedla všechny své koncepty za poslední roky. Od studie Škoda Vision D v roce 2011 až po koncepty Škoda Vision C (2014) a Škoda Vision S (2016). Z prvního z nich se stal rapid, z následujícího superb a Visionu S přetavil tým Jozefa Kabaně ve Škodu Kodiaq. Písmeno E jasně odkazuje na elektrický pohon.

Mediastránky Škody Auto
Mediastránky Škody Auto

Koncept se znakem Škody se představí za několik týdnů na autosalonu v Šanghaji, uvedl začátkem března pro britský magazín Autocar Christian Strube, člen představenstva značky zodpovědný za vývoj. Ten také potvrdil, že sériový elektromobil značka představí v roce 2020 nebo 2021. Více čtěte zde.

Na konceptu elektrické škodovky pro Čínu podle informací iDNES.cz v posledních více než šesti měsících horečnatě pracovalo designérské studio Škody, projekt se měl několikrát výrazně upravovat a tvůrčí tým byl také pod výrazným časovým tlakem.

Koncept má mít elektrický pohon, což odpovídá nové strategii značky, která chce začít elektrifikovat svou modelovou řadu.





Nejčtenější

Chýnovský kopec
Kotrmelce v bahně a pády z kopce, to byl extrémní závod v Chýnově

Motocykly a jezdci létají nekontrolovaně vzduchem a nebývá nouze o dramatické situace. Takový byl závod do strmého vrchu v jihočeském Chýnově. Letos se konal...  celý článek

PCF2017 - Porsche RWB
Tuningový sraz trochu jinak

Letošní Escape6 Prague Car Festival ukázal to nejlepší nejen z českého tuningu a my jsme nemohli chybět. Jaká byla naše výprava a stálo to za to?  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Volkswagen Atlas
VW Atlas je velké SUV pro celý svět, ale v Evropě se nemůže prodávat

Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu v rámci novinářského večera předvedl své největší SUV Atlas. Před běžnými zákazníky jej ovšem skryl, protože v EU ho...  celý článek

Tatrabus
Tatrabus: z rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

Další z rubriky

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Vedoucí rubriky Auto.iDNES.cz František Dvořák (vlevo) v diskusním pořadu...
Autosalony to mají nahnuté, jsou drahé, říká expert

Evropské autosalony to mají nahnuté. Výrobci znají mnohem efektivnější a levnější způsoby, jak auta představit. Soumrak autosalonů, jak je známe, potvrzuje ten...  celý článek

Volkswagen Atlas
VW Atlas je velké SUV pro celý svět, ale v Evropě se nemůže prodávat

Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu v rámci novinářského večera předvedl své největší SUV Atlas. Před běžnými zákazníky jej ovšem skryl, protože v EU ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.