Stopa nového šéfa
Vision X ještě stále nese podpis designérského rukopisu, který dal aktuálním Škodovkám dnes už bývalý šéfdesignér značky Jozef Kabaň. Ten na vznik designu konceptu i sériového provedení ještě před svým odchodem před necelým rokem dohlížel.
Prvek, který ovšem dostal koncept už za éry nového šéfa stylistů značky Olivera Stefaniho, ale přece jen na Visionu X najdeme: auto nemá na zádi tradiční logo značky, ale jméno Škody vyskládané přes celou šířku víka kufru. „Je to úplně čerstvá věc, ale vážně se uvažuje o tom, že tento prvek dostanou škodovky v blízké době,“ prozrazuje zdroj iDNES.cz. Prozatím se testují reakce publika. Nápis místo loga by ale mohl dostat už nástupce modelu rapid, který se představí koncem letošního roku.
Parádní jsou proporce, Vision X má tělo crossoveru, nebo chcete-li SUV - sériové provedení má reálnou šanci dostat pohon všech kol (podrobnosti o unikátním řešení vymyšleném ve Škodovce čtěte zde). Designéři vyvážili a odlehčili hmoty tak, že působí sportovně a díky nízkému pontonu karoserie a vcelku hranatým jasně definovaným konturám není zavalitý. Vypadá spíš jako vyšší hatchback.