Vyvážené proporce
Tělo karoserie rýsují jednoduché linky. Všechny hrany, prolisy a spáry dávají smysl a hrají spolu na jedničku. Pro techniky: rádie prolisů jsou u konceptu tak ostré, že by nesplnily legislativní požadavky na ostré hrany, takže u sériového auta budou o něco měkčí. Svažující se střecha je s filigránskou jemností načrtnutá tak, aby bylo v kabině místo a zároveň auto dávalo ten správný sportovní drajv. Dalibor Pantůček, designér interiéru vysvětluje, co ve slabikáři Škody znamená robustnost charakteristická pro SUV: jsou to dokonale svislé konce auta - „tupý“ nos i záď. Mě se nejvíc líbí obrovitá sošná kapota s výraznou hranou, která zasahuje až do blatníků.
Když se k autu postavíte, zjistíte, že je na poměry třídy docela nízké. Metr jsme v ruce neměli, ale jeden a tři čtvrtě metru malý člověk vidí přes střechu. Podvozek je přizvednutý, proporce bočního pohledu vyvažují obrovitá dvacetipalcová kola, ty sériové auto určitě nedostane. Stejně jako parádičku v podobě bezrámových oken dveří, jako u kupátek. K zevnějšku mám jedinou výhradu, zadní dveře zasahující až daleko nad zadní kolo působí možná z některých pohledu jako hodně dlouhé, jako by šlo o verzi s prodlouženým rozvorem.
Vyváženosti proporcí a dynamickému vzezření hodně pomáhá tenký zadní sloupek, který je jako jediný lakovaný v barvě karoserie, zbytek horní části je včetně prosklené střechy černý.