Prohlédněte si přístrojovku
Interiér konceptu je čtyřmístný. Na první pohled je to typické „koncepční“ bláznovství, které má k pojetí sériového auta daleko. Dimitrios Darkoudis designér škodováckých interiérů ale ujišťuje, že základní rysy sériového auta v něm rozpoznat můžeme.
Hlavně na přístrojovce, která má přísně horizontální členění. Je subtilní, symetrická, velmi odlehčená a uklizená od všech ovladačů. Zaujme dvouramenný volant, hlavní dominantou je volně stojící velký displej infotainmentu uprostřed, ten se u konceptu umí s pomocí elektromotorků sám zvednout a odkrýt schránku na telefony, které se spárují s autem. V sérii bude napevno. Dimitrios Darkoudis vysvětluje, že dnes už displeje nezapouštějí do těla přístrojovky, protože jsou stále větší a palubní deska by pak byla příliš mohutná.
Vision X je čtyřmístný, vzadu je pár stejně výrazně sportovně tvarovaných sedadel jako vpředu. Zezadu těch předních jsou speciální kapsy na páteřové chrániče, v kufru si totiž škodovácký koncept veze dva elektrické skateboardy a k tomu ještě dron.
Osvětlení interiéru je možné měnit podle nálady, černé čalounění stropu má zajímavé zelené žíhání, to je libůstka Andrey Jansenové. Kabina je čalouněná textiliemi - povětšinou funkčními, prodyšnými, omyvatelnými - a speciálními fóliemi. Kůži použili jen na potah volantu; některé speciální prvky vytiskla 3D tiskárna.