Diskuze
Spanilou jízdu Škody mohou zbrzdit požadavky odborů a nedostatek kapacit
Děkujeme za pochopení.
V96i94l56é29m 66P28ř69í89h14o40d79a
V ziskovosti předstihla i Audi - nojono, předražená tradice.
J48i98n13d61ř26i69c13h 10Š82k29o65p20e64k
no když vyrábíš za východoevropské ceny a prodáváš za západoevropské.
Je to stejný jako u elektřiny, bankovních služeb, atd.
A79n92t48o26n35í11n 68S85e31b95e50r20a
Cesky ridic si rad pocka. Cim dele cekam na auto, tim vice penez mam na akontaci a tim min budu dluzit. Pro mne pul roku od objednavky je ideal. To dam dokupy s prodejem.stateho 150 tisic a zbytek splatek na tri roky. Zacinam setrit az auto objednam :-D Predtim bych se na to mohl.....
P38e35t40r 48Č58e85r17m38á75k
Čím déle čekám na auto tím déle musím provozovat to starší a tím více mu poklesne prodejní cena. Takže nula od nuly pojde
M65a79r41o84š 91K10l73e93m96p12a
Ďalší závod Škody bude na Slovensku.
P60e33t25r 98Č36e92r60m83á23k
“Spanilou jízdu” (neřešme do jaké míry je skutečně spanilá a do jaké pouze důsledkem účetních her koncernu) může utnout skutečně pouze nedostatek kapacit, odboráři naštěstí ne - s těma se nikdo nebude bavit. Jak je v článku uvedeno tak se škodovky vyrábí celosvětově v 15ti provozech, z toho pouze několik je zatíženo extrémními požadavky odborů. Vzhledem k tomu že těchto pár provozů má velké rezervy v produktivitě je nasnadě že cesta ke zvýšení produkce povede především skrze zvýšení produktivity formou vyšší míry automatizace (s flexibitou to díky odborům slavné nebude) v těchto provozech a rozšiřováním kapacit v ostatních provozech po světě. Vzhledem ke globální působnosti to je vhodné řešení, koneckonců nedávná doba ukázala že zásobovat EU trh z továrny na Ukrajině je bezproblémové, a neopak největší trh Čínu z EU je neekonomické.
J12a50n 75H66r24u23b16ý
Tak dlouho budou odboráři škemrat o přidaní, až Němci řeknou DOST. Jsou to slušní lidé, tak jim ty tirády v té boleslavské filiálce nějaký ten pátek trpí.
J41a42n 11M93a90c34h92á94č
Ti odboráři to nakonec pohnojeji všem zaměstnancům.Německej ředitel si nenechá od nějakýho odborovýho bosse kecat do řízení podniku a udělá tomu krátkej proces.Za pár let přesunou výrobu jinam,a nikdo je nedonutí vrátit výrobu zpět.Boleslav dopadne jako Detroit.
V83l91a66d34i83s24l94a48v 93B61u14r56y25š85e65k
přesně tak, aby dopadli dobře, tak by měli být skromní, nejlepší by bylo, aby zaměstnanci pracovali jen za polévku, aby zabránili německýmu řediteli udělat s nimi krátkej proces
Z16d23e19n82ě10k 14H60a78n53z91l
Přidají pár stovek a můžou se zbláznit
T39o29m24á43š 36V36r98á98b16e11l
Dle výzkumu společnosti Deloitte považují automobilky za největší výhodu ČR levné náklady na práci až 96% .
85% daňové pobídky a granty.
Jako největší nevýhodu ČR vnímají vzdělávací a právní systém s tím je nespokojeno 85% respektive 87%
Dostupnost kvalifikované síly také nedopadla nic moc jen 41% ji označuje jako výhodu ČR.
Co to znamená? Že je všechno špatně.
Úspěšný vyspělý stát by to měl být zcela obráceně, jeho výhodou by měl být vzdělávací systém a právní stát, nikoliv levná pracovní síla.
V81l15a19d66i90s54l76a93v 80B80u50r92y89š33e23k
mělo by to tak být, to bychom tady ale nesměli mezi léty 1946 a 1989 budovat komunismus, všechno prošustrovat a zachránit se před kolapsem prodejem toho mála, co tady po socialismu zbylo firmám na Západě
V23l42a36d20i47m80i53r 38S77o26u94k71a31l
Manažer Luftjarda by je přibrzdil
Z85b19y83n92ě12k 77K72o44l34d65a
To je fakt, ten nakonec přivede k bankrotu i celou Čínu, kdyby měl tu možnost.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Pronájem chaty k celoročnímu užívaní 80 m2 + 270 m2 pozemek, obec Kyselka Radošov, okr. Karlovy Vary
Kyselka - Radošov, okres Karlovy Vary
9 900 Kč/měsíc