Diskuze

Spanilou jízdu Škody mohou zbrzdit požadavky odborů a nedostatek kapacit

Požadavky odborů omezí budoucí růst značky Škoda, tvrdí analytici ze společnosti LMC. Mladoboleslavská automobilka se během posledních let vyšvihla na jednu z nejrychleji rostoucích značek koncernu VW a v ziskovosti se dostala i před Audi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V ziskovosti předstihla i Audi - nojono, předražená tradice.;-)

0 0
možnosti

no když vyrábíš za východoevropské ceny a prodáváš za západoevropské.

Je to stejný jako u elektřiny, bankovních služeb, atd.

0 0
možnosti

P28e91t33r 72H87o58r14á43k

27. 5. 2018 22:10

Designu kodiaqu gt se skutečně bojím.

0 0
možnosti

Cesky ridic si rad pocka. Cim dele cekam na auto, tim vice penez mam na akontaci a tim min budu dluzit. Pro mne pul roku od objednavky je ideal. To dam dokupy s prodejem.stateho 150 tisic a zbytek splatek na tri roky. Zacinam setrit az auto objednam :-D Predtim bych se na to mohl.....

0 0
možnosti

Čím déle čekám na auto tím déle musím provozovat to starší a tím více mu poklesne prodejní cena. Takže nula od nuly pojde ;-)

0 0
možnosti

Ďalší závod Škody bude na Slovensku.

0 1
možnosti

“Spanilou jízdu” (neřešme do jaké míry je skutečně spanilá a do jaké pouze důsledkem účetních her koncernu) může utnout skutečně pouze nedostatek kapacit, odboráři naštěstí ne - s těma se nikdo nebude bavit. Jak je v článku uvedeno tak se škodovky vyrábí celosvětově v 15ti provozech, z toho pouze několik je zatíženo extrémními požadavky odborů. Vzhledem k tomu že těchto pár provozů má velké rezervy v produktivitě je nasnadě že cesta ke zvýšení produkce povede především skrze zvýšení produktivity formou vyšší míry automatizace (s flexibitou to díky odborům slavné nebude) v těchto provozech a rozšiřováním kapacit v ostatních provozech po světě. Vzhledem ke globální působnosti to je vhodné řešení, koneckonců nedávná doba ukázala že zásobovat EU trh z továrny na Ukrajině je bezproblémové, a neopak největší trh Čínu z EU je neekonomické.

0 1
možnosti

J12a50n 75H66r24u23b16ý

25. 5. 2018 19:51

Tak dlouho budou odboráři škemrat o přidaní, až Němci řeknou DOST. Jsou to slušní lidé, tak jim ty tirády v té boleslavské filiálce nějaký ten pátek trpí.

5 5
možnosti

J41a42n 11M93a90c34h92á94č

25. 5. 2018 17:59

Ti odboráři to nakonec pohnojeji všem zaměstnancům.Německej ředitel si nenechá od nějakýho odborovýho bosse kecat do řízení podniku a udělá tomu krátkej proces.Za pár let přesunou výrobu jinam,a nikdo je nedonutí vrátit výrobu zpět.Boleslav dopadne jako Detroit.

11 8
možnosti

přesně tak, aby dopadli dobře, tak by měli být skromní, nejlepší by bylo, aby zaměstnanci pracovali jen za polévku, aby zabránili německýmu řediteli udělat s nimi krátkej proces

8 5
možnosti

Přidají pár stovek a můžou se zbláznit

3 3
možnosti

J57a13n 57H67r49u32b36ý

25. 5. 2018 16:12

Za tu veteš ci vyrábíte? Ani fenik.

1 4
možnosti

Dle výzkumu společnosti Deloitte považují automobilky za největší výhodu ČR levné náklady na práci až 96% .

85% daňové pobídky a granty.

Jako největší nevýhodu ČR vnímají vzdělávací a právní systém s tím je nespokojeno 85% respektive 87%

Dostupnost kvalifikované síly také nedopadla nic moc jen 41% ji označuje jako výhodu ČR.

Co to znamená? Že je všechno špatně.

Úspěšný vyspělý stát by to měl být zcela obráceně, jeho výhodou by měl být vzdělávací systém a právní stát, nikoliv levná pracovní síla.

17 0
možnosti

mělo by to tak být, to bychom tady ale nesměli mezi léty 1946 a 1989 budovat komunismus, všechno prošustrovat a zachránit se před kolapsem prodejem toho mála, co tady po socialismu zbylo firmám na Západě

2 0
možnosti

Manažer Luftjarda by je přibrzdil ;-D

11 0
možnosti

To je fakt, ten nakonec přivede k bankrotu i celou Čínu, kdyby měl tu možnost.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!