Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Prodloužený yeti oficiálně: terénní škoda pro Čínu má centimetry navíc

  12:48aktualizováno  12:48
Na autosalonu v Čcheng-tu (Chengdu), který otevřel koncem srpna, představila Škoda obnovenou verzi Škody Yeti pro čínský trh. Má nová světla, prolamované víko kufru a také je o pět centimetrů delší. Krátký yeti z Číny nezmizí, ale naopak prodloužená verze se do Evropy nechystá.

Že se yeti protáhne, prozradil už před dvěma roky na autosalonu v Šanghaji šéf značky Winfried Vahland. Číňané i přes svůj menší vzrůst mají rádi velká auta a u těch dovezených ze zahraničí preferují prodloužené verze, kde je vzadu více místa na nohy.

Škoda Yeti pro Čínu je po faceliftu o šest centimetrů delší.

Škoda Yeti pro Čínu je po faceliftu o šest centimetrů delší

Rozvor úspěšného SUV pro důležitý čínský trh narostl z původních 2 578 milimetrů na 2 638 (šest centimetrů navíc), délka se změnila z 4 223 na 4 275 mm (+52 mm). Šířka zůstala beze změn, ale čínský yeti je o devět milimetrů nižší než evropský.

Na víko kufru s šikmými prolisy, okoukanými u rapidu, octavie a faceliftovaného superbu, dostal yeti rezervní kolo po vzoru drsnějších teréňáků.

Dvě tváře

Facelift připraví Škodu Yeti o charakteristickou tvář

"Model je určený výhradně pro čínský trh, jeho cena nebyla dosud stanovena. S jeho rozšířením na další trhy Škoda nepočítá. V Číně budeme souběžně i nadále prodávat evropskou verzi modelu Yeti a také Superb Combi importované z našeho domácího závodu ve východočeských Kvasinách," upřesňuje pro iDNES.cz Vítek Pelc ze Škody Auto.

Škoda Yeti pro Čínu je prodloužena v zadní části.

Yeti pro Čínu je prodloužený v zadní části.

Pod kapotu protaženého yetiho bude na výběr ze dvou přeplňovaných benziňáků 1,4 TSI a 1,8 TSI, které jsou v nabídce i v Evropě. Nafta čínským autům nevoní. Důležitou položkou nabídky bude dvouspojkový šestistupňový automat DSG.

Může se hodit

Také se Vám líbí Škoda Yeti? Vyberte si svůj nový vůz na Automodul.cz.

"Výroba čínské prodloužené verze modelu Yeti bude v Číně zahájena do konce letošního roku," dodává Vítek Pelc.





Nejčtenější

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Tatrabus
Tatrabus: z rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Další z rubriky

TVR Griffith
Autofotka týdne: Osmiválec s manuálem, to je trumf oživené britské ikony

Značka TVR vstala z mrtvých, po létech pokusů o vzkříšení a slibů se představuje nový sporťák Griffith. Je to kompletně nové auto, na jehož vývoji se podílel...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Kia Proceed
OBRAZEM: Nejparádnější studii autosalonu postavili přímo ve Frankfurtu

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Studie jsou kořením autosalonů, bez nich by to nebylo ono. Designéři se při nich mohou rozmáchnout a popustit uzdu fantazii. Často tak také naznačují, jakým...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.