Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda Yeti připomíná Němcům zapomenutý Talbot Rancho

Nová Škoda Yeti, kterou automobilka poprvé ukazuje světu na autosalonu v Ženevě, připomíná kombíka na podvozku terénního auta. Všimly si toho i německé noviny Süddeutsche Zeitung a našly nové škodovce jejího dnes už zapomenutého předchůdce. Byl jím Talbot-Matra Rancho.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nezaujatý

23. 3. 2009 21:24
naprostá spokojenost s oktávkou

Já nedám na O2 dopustit. Mám ji jako firemní auto a nemá chyb. Teď firma přesedá na fordy a i já ji budu muset vyměnit za Fokuse. Mám z toho kopřivku. Ti co už mají fordy tak vzpomínají na oktávky. Pořád se něco drbe a auto nejede. O vnitřním prostoru nemluvím.  Jediná moje spása by byla kdyby ford zkrachoval. Mít Yetiho tak by to nemělo chyb. V podstatě by se mi zvětšil vnitřní prostor a měl 4x4.

0 0
možnosti

Laurin a Dement

24. 3. 2009 0:41
Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Focus má delší i širší rozchod kol jak Octavia!Dále má druhou generaci víceprvkové nápravy a narozdíl od motorů Škoda TDI PD konstručkně starých 30 let má Comonrail!Podvozek Octavie 2 neni ani na úrovni Focuse 1 a ta spolehlivost Octavie je opravdu jen nafouknutá bublina.Motory TSI se sero. o stošest a nová generace dieslů to samé.Ono srovnávat techniku Škody která čeká 10 let u motoru než ho odjezdí jedna generace AUDI A4 a pak generace Passatu a Golfa je jen ukázka znalostí blba s O2!

0 0
možnosti

nezaujatý

24. 3. 2009 8:11
Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Teorie ti dává za pravdu, v praxi to je naopak. Já hovořím z praxe a ty cituješ literaturu.  

0 0
možnosti

Laurin a Dement

24. 3. 2009 17:20
Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Já jsem pracoval u Škody x let jako technik přijmu a momentálně pracuji u Forda jako technik přijmu oprav:-P!Myslim že mám narozdíl od tebe mnohem větší znalosti o autech i o kvalitě daných modelů.

0 0
možnosti

nezaujatý

24. 3. 2009 17:56
Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Tak potom máme vadnou sérii. Jde vždy o diesly. Jaktože se nové auto zastaví a musí je odtahovat do servisu kde se hrabou v elektronice ? A pokud se týká toho podvozku asi máš pravdu ale já jsem nezaregistroval chybu v podvozku u O2. Možná až proženu fokuse tak teprve poznám rozdíl. Ovšem motor fokuse nemá na 102 kW oktávky a jejich 6 rychlostí. Je mi celkem jedno zda jde o starou koncepci, když mám malou spotřebu a fokus se mě nedokáže udržet. Radějistarou svižnou starou koncepci než moderního, poruchového lenocha.

0 0
možnosti

Laurin a Dement

24. 3. 2009 18:39
Re: naprostá spokojenost s oktávkou

2.0.L TDCI 100KW 6 rychlostí!Tento motor se do Fouse montuje od začátku druhé generace.Poruchového lenocha;-D.Octavia RS má 147 KW a je o cca 300kg těžší než Focus ST 166KW!Focus RS má 224kw8-o!2.0L  má 107 KW,1.8l má 92KW,1,6L má 85KW,slabší 1.6L má 74KW stejně jako Octavia a 1.4L má 59KW .

0 0
možnosti
JK

PepaK

24. 3. 2009 21:10
Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Focus ST 5dv má pohotovostní hmotnost 1437kg, Octavia RS TSI má 1395kg, nějak těch tvých vymyšlených 300 kilo nevidím...naopak Octa je lehčí...;-D

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

25. 3. 2009 12:15
Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Pokud si pamatuju dobře, RS mělo pohotovostní kousek pod 1300kg. ST nevím, v tom jsem nikdy neseděl. Jinak pozor na častou záměnu pohotovsotní a provozní hmotnosti, není to totéž...

0 0
možnosti
F

Fualmu

24. 3. 2009 23:22
Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Z jaké praxe chytráku ve Fordu jsi ještě neseděl, jak píšeš tak co tady meleš. Škodovkář a taxikář to je fakt syndrom.

0 0
možnosti

Tomas

24. 3. 2009 17:33
Re: naprostá spokojenost s oktávkou

Vystřídal jsem už pár  aut. Novýho Focuse combi jsem měl tu čest jezdit 1 měsíc, v motor. verzi 1,5. Připomínám, že byl nový z půjčovny, nejeto cca 7 tis. km. Bylo nás víc ve firmě, kteří s tím jezdili, kteří jednoznačně tvrdili, že přesedlat z OII do focusu je hodně velký skok dolů. Mě osobně jízda s ním připadala na úrovni cestování s manželčinou fabií. Vše je samozřejmě subjektivní.... ale Focuse bych s OII nesrovnával.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...