Diskuze

Škoda značky kočkolap slaví. Erko má dvoje kulatiny

Je to už 40 let, co odstartovala výroba jednoho z nejkrásnějších aut, které se kdy v Česku a Slovensku dělalo. Legendární erko se s výrobní linkou rozloučilo deset let nato.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TTRX

23. 8. 2010 18:34
V našem socialismu to bylo moc dobré auto.

Bylo to maximálně sportovní auto které se tu vyrábělo ( nebo bylo aspoň jako sportovní označováno ). Nicméně ve srovnání se zahraniční konkurencí sporťáků působilo poněkud směšně. Ještě že se v té době nedalo s ničím srovnávat.

0 0
možnosti

pekelný dědek

20. 8. 2010 2:03
škoda

mé první auto bylo 1100 MB DeLuxe r.v.69.....před 4-i lety jsem ho prodal.Famozní auto.

Co se Erka týče....tohle auto neomrzí.Je celkem škoda,že se Škoda nerozhodla tuhle legendu oživit.Taková moderní škodovácka zadokolka by nebyla zase tak špatná.

0 0
možnosti

persona-non-grata

19. 8. 2010 21:25
To byla škodovácká labutí píseň o:(

Dnes vyrábí "neslané, nemastné"  Superby, Octávie a Yeti, tedy vozidla, která neurazí ale ani nenadchnou. Dále auto ala "český bazar devadesátých let", tedy vozidlo sestavené ze dvou kusů, jež se zove Roomster. No a nakonec hranatá piksla na čtyřech kolech nazývající se Fábie :-(   Rv

0 0
možnosti

JeFFik

19. 8. 2010 22:44
Re: To byla škodovácká labutí píseň o:(

to, že jsi nepochopil design Roomsteru, je tvůj problém, podobně jako je problém hudební lamy co např. nechápe hudbu Leoše Janáčka....

A Fabia a Octavia a Yeti a Suberb vypadají rozhodně lépe, než Š100, která v době Š110R tvořila ten masový základ tehdejší výroby.

0 0
možnosti

snickim

19. 8. 2010 16:56
110 R

Jo jo, tohle je pro mne designově historicky nejhezčí škodovka. Neříkám, že se mi nelíbí některé současné, ale na tuhle se dá pořád koukat i po 40 letech a neokoukala se.

Můžeme se bavit o tom, že motoricky a tak dále to nebyl žádný zázrak, ale ta karoserie se jim fakt tehdy povedla.

0 0
možnosti

Wild..Dog

19. 8. 2010 17:24
Re: 110 R

Ono všeobecně jsou auta vyrobená v rozmezí let 60 75 minulého století docela designově povedená. Není mnoho aut dnešní produkce, která by se mě vysloveně líbila

0 0
možnosti

Wild..Dog

19. 8. 2010 16:29
Škoda 110 R

bylo a je pěkné auto. Jinak mělo malý výkon, špatná převodovka a mizerné celkové zpracování vozu. Prostě se nadá srovnat kromě designu se žádným tehdejším autem západní výroby.

0 0
možnosti

Honx

19. 8. 2010 16:50
Re: Škoda 110 R

To je samozřejmě pravda, na druhou stranu je ale nutné napsat že kvalita zpracování byla vyšší než u obyčejných Škodovek. :-)

0 0
možnosti

old fashioned Vince IV.

19. 8. 2010 15:58
pokud jsou Filbingerová nebo Kratochvílová kočky,

ano, pak ten paskvil byl kočkolap;-D;-D

0 0
možnosti

JeFFik

19. 8. 2010 22:49
Re: pokud jsou Filbingerová nebo Kratochvílová kočky,

kdo to je Filbingerová???????Jestli ty máš špetku rozumu, tak Kratochvilová je vopravdu kočka.

0 0
možnosti

úsporný balíček

19. 8. 2010 15:53
jó Rka to je skoro legenda

když zavřu obě oči musím přiznat že nezapře částečnou podobnost s Porsche 911 R^

0 0
možnosti

old fashioned Vince IV.

19. 8. 2010 16:00
Re: jó Rka to je skoro legenda

už to proboha nehul;-D;-D

0 0
možnosti

detour

19. 8. 2010 15:14
Pýcha socialistického autoprůmyslu

Na svou dobu jistě hezké auto. Asi by jej šlo srovnávat s ostatními evropskými auty, ale na ameriky nemělo ani ve snu- další důkaz 20-ti let úspěšného budování socializmu.

0 0
možnosti

Lukke-Luk

19. 8. 2010 15:19
Re: Pýcha socialistického autoprůmyslu

R^R^

0 0
možnosti

lůvejroznec

19. 8. 2010 12:42
Krása

;-)V

0 0
možnosti

Dewils1

19. 8. 2010 13:48
Re: Krása

R^

0 0
možnosti

Homer _5

19. 8. 2010 12:11
???

"výroba jednoho z nejkrásnějších aut, které se kdy v Česku a Slovensku dělalo..."

Co se na tom na Slovensku vyrábělo? Nebo to mělo v základní výbavě dřevěné pastičky na myši?:-P

0 0
možnosti

kníže Sternenhoch

19. 8. 2010 14:49
Re: ???

na slovensku se dělala 1203,což byla taky nej,ale nejhorší škoda co se kdy dělala;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...