Diskuze
Škodovky zlevňují: octavia s fabií nejlevnější v historii
Děkujeme za pochopení.
scifi
Oktavie
Ahoj, jsem Jarda z horni Dolni, našetřil sem veškere finance a koupil si skodi Oktavii, v zakladu necelych 200 tisic mne to stalo, mam to hozene pred barakem, ad vseci vidi ze na to mam:-) konecne jsem po felicii stredni trida, sousede zavidi :-) zdravim vespolek, skoda ze tech 54kW moc nestiha, ale mam aspon slusnou kastli.
skodawagen
TVK
Je treba taky priznat
Oktavka je uz tezce za zenitem, protoze se vyrabi od 2004 a dvojkova Fabia nebyt srotovneho v Nemecku byl prusvih jednoznacne uz od zacatku.
Return
Budou zase příplatky ?
I za barvu ? Za "přípravu" na rádio ? Chybí jen příplatek za volant a pedály ! Mám getze v plné výbavě,za cenu podstatně nižší než nejlevnější fabie ! O Škodě už nechci slyšet,ať žijí Nošovice ,ať žije Hyundai !
scifi
Re: Budou zase příplatky ?
Taky mam auto z made in nosovice (i30) shade bych take nechtel, ale vyhra to neni, jsou to auta s rozdilnym zamerenim bevim jak Getz/ fobie ale mam zkusenosti i30/ ochcavie, kazde auto ma sve, Oktavie sluzebak, i30 soukromak, skoda je takova laxni, nic nenadchne nic nezkazi. i30 nadchne ale i zkazi, kazdopadne, kdy s e cchi projet beru 1.4 80kW a to i ted tu predokolku na naledi, ma to caharakter :-)
jamjes
no nekupto, když je to tak výhodný!!!
auto, který má kola, sedadla a další spoustu věcí jako jsou skla, dveře, kapota, motor, výfuk o 5 tisíc levnější??? to je bomba, to chci!!!
ryccardo
Fabia
Do teď jsem jejich cenovou politiku chápal. Ovšem teď mi prijde, že si trochu střílí do vlastních řad. Konkrétně do Goučka, který se tím pádem stalo cenově dost nevýhodný.
mi_golem
nechť si každý koupí, co potřebuje
Je sice milé, že "Škodovky zlevňují" , ale právě díky nesmyslné cenové politice, mě přestala zajímat. A když máte nakoupeno a funguje to, tak proč to měnit ?
examinor1
to je zase retardovaná diskuze
brečíte nad cenou? tak si to nekupujte, kupte si korejce, nebo číňany.
škoda není nejlepší auto na světě, ale je solidní. mám O2 už šest let, přes sto tisíc najeto a neměnil jsem nic. ani na garančky nejezdím. jen tu klasickou údržbu - olej, brzdy, klima a pod. mám motor 1,6 FSI, takže údržba až po 200.000 km..
je pravda, že mě na ní se*e tisíc a jedna věcí, ale nic zásadního.. je pohodlná, tichá, má rozumné náklady a hodně uveze.
takže kdo má na škodu averzi, tak si kupte jinou značku. ale prodeje ukazují, že škoda je dost oblíbená a nejen proto, že jsme češi..
a s tou cenou je to tak, až budou auta vyrábět na lince kdesi v asii za pár šupů tak jistě budou levnější, ale chtěli byste to? já tedy ne.
Modrý a zelený blesk
Re: to je zase retardovaná diskuze
Pohodlná a tichá
Jinak souhlasím. Nechci "slevu" "zadarmo," tj. sice koupím levněj, ale zato soused přijde o práci a budu ho muset živit na dávkách. A netýká se to jenom aut.
File not found
IMHO LOL
Ja teda nevim, ale jak tak projizdim ty ceniky a konfiguratory ... ja bych si snad ani auto nekoupil, i kdybych na to mel. Kdyz chci nove auto co ma stejnou vybavu (nekteri to maji v zakladu), stejne prostorne (to je dost problem) a porovnatelny motor (atm benzin nad dva litry) jako mam ted (rv 95'), tak sem u vsech automobilek nad cenou 600k. U nekterych dokonce ani nenajdu srovnatelny motor v nabidce anebo naopak je tam pak trilitr a vyssi, coz uz je zase moc. A kdyz chci zadohrab, jako mam ted, tak mi zbyvaji vicemene jen dve moznosti ... a tam jsou ceny lehce mimo.
Politicky nekorektni Artaban v01
Ac fanda Skodovek,...
Jako fanda Skodovek, muzu k tomu rici jen, ze pristi rok prijde na trh Skoda Right Edition za 99.000 Kc. Priplatkova vybava v Primeros paketu: lak, zataceni i vlevo, volant, sedacka misto stokrlete na miste ridice za pouhych 149.999 Kc.
Petosh
Central
Všichni tady pláčou nad centrálem, a přitom jej to auto má. To jen redaktor neumí přepsat ceník.
lojzicekodvedle
Re: Central
pred 2 roky jsem cetl reklamu na Fabii a v casopise bylo napsano, ze auto ma ocelova kola a rucni stahovani okenek.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...