Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škodovky zlevňují: octavia s fabií nejlevnější v historii

  16:25aktualizováno  16:25
Největší tuzemská automobilka Škoda Auto zlevnila své dva hlavní modely, octavii a fabii, na historicky nejnižší úroveň. Cena Octavie Tour nyní začíná na čtvrt milionu, fabie stojí od 189 900 Kč. Škoda bude v rámci akčních nabídek vyprodávat skladové vozy, ale i nová auta.

Škoda Octavia Tour II | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Škodovka představila v úterý nový akční ceník. Zákaznická výhoda proti běžným cenám dosahuje v závislosti na motorizaci a výbavě až 90 000 Kč. Skladové vozy jsou ještě dále zvýhodněné.

Akce by měla trvat několik měsíců a vedle octavie a fabie se týká i modelů Roomster a Yeti.

Octavia Tour je octavia druhé generace před modernizací, ale s interiérem pofaceliftového provedení. Dosud nejméně stála v létě, kdy ji Škoda v rámci akce nabízela za 254 900 korun. V nové akci je Octavia Tour ještě o pět tisíc levnější. Za patnáctitisícový příplatek je k mání ještě výbavový paket Trumf, jehož součástí jsou například centrální zamykání, rádio s CD, hliníková kola, klimatizace, palubní počítač, elektricky ovládaná okna a elektricky ovládaná vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Na levnější fabii než v současnosti mohli dosud zákazníci dosáhnout jen pokud prokázali, že již vlastní škodovku starší deseti let. Akční nabídka Magic pro modely Fabia a Roomster přináší nejen cenovou výhodu 15 000 Kč pro skladové, ale i pro nově objednané vozy, ale obsahuje mimořádnou výbavu v podobě klimatizace či autorádia. Nejvýhodnější model Fabia Easy Magic startuje na 189 900 korunách. Roomster stojí od 224 900 Kč.

Nabídku doplňují modely Octavia TSI Drive a novinka Yeti Fresh Drive. Octavia TSI Drive s motorem 1,4 TSI/90 kW startuje od 344 900 Kč. Oblíbené SUV Yeti ve vybraných verzích zlevnilo o 20 000 Kč.

Slevy nabízí většina značek na trhu. Cenová zvýhodnění se proti ceníkovým cenám pohybují v desítkách tisíc korun.

Autor:




Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.