"Vzdor úspěšnému vývoji modelových řad Fabia a Octavia dosud nedošlo k úplné kompenzaci výpadku řady Felicia," uvedl tiskový mluvčí škody Milan Smutný. V Česku Škoda snížila prodej o 13 procent na 18 151 aut, čímž přenechala zahraničním značkám kolem tří procent domácího trhu. Její díl koláče ukously hlavně francouzské značky.
Menší ztráty Škoda utrpěla v západní Evropě, kde snížila prodej jen o pět procent na 62 721 vozů. V Německu, kam vyváží nejvíc, prodej klesl také o pět procent. Propad prodeje o devět procent znamená slabší výsledek, než jakého dosáhla celá skupina VW. Všechny její značky včetně Škody dohromady utrpěly v prvním čtvrtletí pokles o 6,8 procenta. Za březen už odbyt začal opět růst a proti loňsku stoupl o tři procenta. Ztrátu z prvních tří měsíců Škoda slibuje do konce roku dohnat a zachovat prodej i zisk aspoň na loňské úrovni.