Diskuze

Škola řízení: Aby záda nebolela

Dlouhé cestování mohou řidičům znepříjemnit bolesti zad. Příčinou je nesprávné sezení, kdy páteř je mnoho hodin ve strnulé pozici, vystavená nepravidelným nárazům, vibracím a otřesům. Odborníci doporučují dělat na delších trasách přestávky a zacvičit si.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Volant

19. 3. 2006 14:31
V autech do cca 2 milionu
nejosu lepsi pedni sedacky nez jake ma Volvo V 70 nebo S80
0 0
možnosti

mirek

19. 3. 2006 14:11
bolest
Záda mně přestaly v autě bolet potom,co jsem přestal jezdit německými auty a škodovkami.Sedačky typu dlabaný dub mně rozhodně nesedí.Pátěř navíc velmi namáhají rázy z výtluků na našich silnicích.Vzhledem k tomu,že auta německé provenience tzn. i škodovky prakticky nepérují je problém na světě.Kdo chce pohodlně jezdit bez problémů,ať si koupí francouze.Nejpohodlnější jako vždy Citroen s hydroaktivním pérováním-starší produkce XANTIA nebo nové C5.V tom záda nebolí ani po 1500 km za den.Např v pasátu jsem myslel ,že nedojedu 350 km.Velmi propastný rozdíl.
0 0
možnosti

Mára

19. 3. 2006 15:59
Re: bolest
to jo, ale a¨korat budes resit problem, ze s tim mekkym podvozkem a) chytnes morskou nemoc b) po prvni vymene budes menit cepy a tyce kazdych 20 000 km (viz zkusenosti s P 407). Jinak OK
0 0
možnosti

Mea

19. 3. 2006 1:29
Škoda 100
Já mám škodu 100 - jedu s ní do hospody - tam se umrtvim - zpátky jedu po poli a taky mě záda  teď nebolej - tak wo co go ?
0 0
možnosti

Woods

18. 3. 2006 19:45
posez
ono je základ kvalitní sedačka. a jestli někdo sedí 4000km/měsíčně v lavoru ve Fabii tak to přeju jeho zádům upřímnou soustrast.Každý má záda jiná a vyhovuje mu jiná konstrukce sedačky.Proto ten kdo jezdí dost a trpí zádama, měl by si pořídit sedačku,která mu sedí.Namátkou velice pohodlní jsou francouzi (Laguna,Peugeot 605), italové, němci jsou strozí nejen výbavou, ale i pohodlím...
0 0
možnosti

kylttec

18. 3. 2006 21:36
Re: posez
JO, jo frantíci sou pohodlný a dobře se v nich hoví. Mám Lagunu a je to takovej správně pohodlnej pokojíček.
0 0
možnosti

Jan

18. 3. 2006 18:00
??????
Článek o ničem. Že by začínala v rubrice AUTO iDnes vokurková sezóna ? ? ? ? ? ? ? ? ?
0 0
možnosti

hanskranz

18. 3. 2006 10:10
korektura
"Dlouhé cestování mohou..." Já myslím, že dlouhÉ nemohou. DlouhÁ snad ano.
0 0
možnosti

regazzi

18. 3. 2006 10:04
?
Proč řešíte důsledky a ne příčiny? V článku není ani slovo o věci, jak bolestem zad předejít a tou je správná konstrukce a nastavení sedačky a opěradla. Mám možnost jezdit často několika auty, takže mám srovnání v kvalitě konstrukce. Nejlepší je sedačka s nastavitelnou bederní opěrkou (např.VW), u té se záda prohnou do ideální polohy. nejhorší sedačka je měkká, krátká, s měkkým opěradlem (např.Ford). Cvičení pouze napravuje škody způsobené někým, kdo šetřil, nebo neuměl zkonstruovat pořádné sedadlo.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...