Diskuze
Škola řízení: Aby záda nebolela
Děkujeme za pochopení.
Volant
V autech do cca 2 milionu
nejosu lepsi pedni sedacky nez jake ma Volvo V 70 nebo S80mirek
bolest
Záda mně přestaly v autě bolet potom,co jsem přestal jezdit německými auty a škodovkami.Sedačky typu dlabaný dub mně rozhodně nesedí.Pátěř navíc velmi namáhají rázy z výtluků na našich silnicích.Vzhledem k tomu,že auta německé provenience tzn. i škodovky prakticky nepérují je problém na světě.Kdo chce pohodlně jezdit bez problémů,ať si koupí francouze.Nejpohodlnější jako vždy Citroen s hydroaktivním pérováním-starší produkce XANTIA nebo nové C5.V tom záda nebolí ani po 1500 km za den.Např v pasátu jsem myslel ,že nedojedu 350 km.Velmi propastný rozdíl.Mára
Re: bolest
to jo, ale a¨korat budes resit problem, ze s tim mekkym podvozkem a) chytnes morskou nemoc b) po prvni vymene budes menit cepy a tyce kazdych 20 000 km (viz zkusenosti s P 407). Jinak OKMea
Škoda 100
Já mám škodu 100 - jedu s ní do hospody - tam se umrtvim - zpátky jedu po poli a taky mě záda teď nebolej - tak wo co go ?Woods
posez
ono je základ kvalitní sedačka. a jestli někdo sedí 4000km/měsíčně v lavoru ve Fabii tak to přeju jeho zádům upřímnou soustrast.Každý má záda jiná a vyhovuje mu jiná konstrukce sedačky.Proto ten kdo jezdí dost a trpí zádama, měl by si pořídit sedačku,která mu sedí.Namátkou velice pohodlní jsou francouzi (Laguna,Peugeot 605), italové, němci jsou strozí nejen výbavou, ale i pohodlím...kylttec
Re: posez
JO, jo frantíci sou pohodlný a dobře se v nich hoví. Mám Lagunu a je to takovej správně pohodlnej pokojíček.Jan
??????
Článek o ničem. Že by začínala v rubrice AUTO iDnes vokurková sezóna ? ? ? ? ? ? ? ? ?hanskranz
korektura
"Dlouhé cestování mohou..." Já myslím, že dlouhÉ nemohou. DlouhÁ snad ano.regazzi
?
Proč řešíte důsledky a ne příčiny? V článku není ani slovo o věci, jak bolestem zad předejít a tou je správná konstrukce a nastavení sedačky a opěradla. Mám možnost jezdit často několika auty, takže mám srovnání v kvalitě konstrukce. Nejlepší je sedačka s nastavitelnou bederní opěrkou (např.VW), u té se záda prohnou do ideální polohy. nejhorší sedačka je měkká, krátká, s měkkým opěradlem (např.Ford). Cvičení pouze napravuje škody způsobené někým, kdo šetřil, nebo neuměl zkonstruovat pořádné sedadlo.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...