Nové Piaggio má elegantní aerodynamické křivky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ital nezapře vrozený temperament a sportovního ducha. V hlubokých náklonech si libuje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubní deska umí sdělit poměrně slušnou dávku informací. Ekologicky přijatelná jízda je odměněna symbolem lístečku v levém horním rohu LCD.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Úloha výfuku se omezila na "nutné zlo". Alespoň že jej designéři oblékli do slušivých krytů s žebrováním.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední kapotáž ukrývá dvě schránkz pod společným uzamykatelným krytem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní svítilna je rozdělěna na dvě části pruhem v barvě karoserie. Tvarem trochu připomíná obrácené logo koncernu Piaggio. Jestli je to záměr, nevím, ale působí to efektně.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na kapotách jsou dobře vidět rozsvícené šipky denního svícení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V levé vodotěsné odkládačce lze s pomocí USB konektoru dobíjet třeba mobil.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hrany předních nafouknutých tváří kapotáže zdobí plast v barvě matného hliníku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rozměrný hlavní světlomet s čirým překrytem má ve spodní části stylový chromovaný rámeček.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výfuk mnoho rámusu nenadělá. Majitel medley bude miláčkem sousedů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Samozřejmě nechybí typický háček na kabelku. Chlapi, nebuďte smutní. Uveze i batoh.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Medley znamená v překladu míchanice. Skútr kombinuje vlatnosti svých příbuzných Beverly 300 a Liberty 125. A ABS? Tady ve standardu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kromě toho, že přední šestnáctka výborně funguje, také dobře ladí se zbytkem stroje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Detail zaklopené stupačky spolujezdce. V této poloze je téměř nezjistitelná.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Piaggio Medley nabízí v základní výbavě i centrální stojan.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kontrolní otvory nádobek s brzdovou kapalinou. Případné hmyzí mrtvoly vyšťourá jedině dřívko od nanuku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také kryt světlometu nese odkaz toho, že stroj spadá do koncernu Piaggio.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Piaggio Medley 125 ABS v redakčním testu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ani jízda se spolujezdcem nebo naloženým kufrem není problém. Pružiny mají nastavitelné předpětí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kombinace hnědé, krémové a hliníkové povrchové úpravy působí maximálně elegantním dojmem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také rozměrný nosič má výplň v barvě "interiéru".
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Posed je klasický, jen pozice nohou je striktně vymezena. Není jiná volba.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední kotouč o průměru 260mm krotí plovoucí třmen s dvoupítkem napojený na dvoukanálové ABS od Bosche.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kryt variátoru ukrývá řemen nové konstrukce, který snižuje spotřebu a prodlužuje servisní interval.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zcela nové motory nesou označení i- GET (Green Experience Technology). Piaggio vybavené tímto logem je maximálně ohleduplné k životnímu prostředí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Piaggio Medley se zatáček nezalekne. Jediným limitem je hák centrálního stojanu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V rozměrném kufru je dost místa i pro nalévací hrdlo expanzní nádobky vodního chlazení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Italský elegán v pražském zátiší
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Denní svícení a švihácká chromová ozdoba v detailu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dvojice zadních tlumičů je komfortně měkká a v zatáčkách podrží.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Maximálně pohodlné sedlo je schopno stejnou měrou pohodlí pohostit jezdce i jeho doprovod.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mezi kapotáží a výfukem je dobře vidět rozměrný vodní chladič.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V podlaze je uzamykatelné víčko sedmilitrové nádrže.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tlačítko s logem zámečku odjišťuje podsedlový prostor. Ovšem pozor, pouze při otočeném klíčku ve spínačce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Uložit dvě helmy? Žádný problém.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Z důvodu úspory hmotnosti i prostoru je chladič součástí motoru.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední šestnáctipalcová pneumatika o šířce deseti centimetrů krásně hladí dlažbu v centru města.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vyklopené stupačky spolujezdce připomínají tvarem křídla Batmobilu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Z centra města za pohodou na předměstí? Pro Piaggio Medley otázka několika minut.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Detail hodně stylového zadního světla s vestavěnými blinkry
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Opravdu nic proti ekologii nemám, ale za toto tlačítko jsem vděčný. Trvale vyřazuje systém start / stop.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jednoduché, přehledné a stylové. Takové je vlastně celé Piaggio Medley.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz