Diskuze
Autofotka týdne: Šlapací moskvič hvězdou maďarské tuningové scény
Děkujeme za pochopení.
R30o81m77a25n 68O61l26á93c61h
Původní autíčko je super, ale ta "vytuněná" verze vypadá, jako by ji pro své děcko nechal postavit ten proslavený agent CIA v Rusku z dobové anekdoty...
M51a95r87e48k 75Š46i87m94o96n
Nechápu, co je na propadlých kolečkách za tuning. To se dělá i na skutečných autech? A přes rerardéry se přenáší jako lodě přes jez?
D27e69n33i46s 46H18u82m88l
Závodní auta mají určitý negativní odklon, aby kolo stálo v zatáčce kolmo k vozovce. Je to maximálně pár stupňů (F1 3-4° přední, ale jen 1° zadní). Někteří tuneři dospěli k totálně nesmyslnému názoru, že čím větší negativní odklon, tím líp.
J17o90s11e72f 85Z43a98h47á58l28k70a
Přiznám se, že tohle neumím ocenit. Na rozdíl od precizní renovace do původního stavu. U čehokoliv, tedy vč. šlapacích aut i větších veteránů. Tuning mě přijde bez nápadů, jako když jeden opisuje od druhého.
L45u53c54i98a73n 82P44a69p41a78z38i66a90n
U hraček bych ani nic jiného neočekával, ale jinak máte pravdu.
J78i32ř73í 59P74o83k50o73r40n41ý
já měl kdysi šlapací Jeep Willis s vyklápěcí korbou, bohužel ho máma hodila nedávno do kontejneru
M59a71r16e85k 52Š37i17m17o66n
Tohle mámy nikdy neocení. Stejně jak v té reklamně na Hornbach, nebo co to bylo, jak ten chlap hledá ty kalhoty na smetišti. Úplně jsem ho chápal a Vás taky chápu.
S33v59a48t63o45p30l51u19k 84Č93e57c37h
Byl ale docela těžký,slabší dítě to nemohlo ušlapat.Pomáhal jsem tomu lanem,které jsem občas táhl.
V63á35c58l15a61v 38P24o77l36á86k
Automobilový průmysl svázaný předpisy v současné době nemá co nabídnout.Podívejte se na poslední články, hračka Moskvič, sdílení aut ministrem,řidičáky pro ženy v arabském státě, dálniční známka a nových modelech ve výrobě téměř nic.
J13i39ř63í 39S54c22h66w97a75c85h
hloupější dedukci "příčiny" a "následku" jsem už dlouho neviděl.....
L79a17d80i21s18l69a65v 11S28l31e22z19á97k
"Vzduchový podvozek ovládaný přes mobilní aplikaci ve smartphonu"
Jako retro do starého Moskviče se mi to zdá skoro úchylné, bez smartu dneska ani ránu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.