Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Smart Forfour - prcek pro čtyři

  11:38aktualizováno  11:38
Švýcarský minivýrobce miniautomobilů uveřejnil s notným předstihem první oficiální fotografie nového čtyřmístného automobilu určeného především pro městský provoz.

Během roku 2004 se tak modelová řada Smartů rozroste o čtyřmístný kompakt.

For four - pro čtyři
Pětidveřový, 3,75 metru dlouhý Smart konstrukčně navazuje na stávající modely. - Na ocelový rám, zajišťující cestujícím dostatek bezpečí, jsou připevněny plastové díly karoserie.

Dvoubarevná karoserie dává Smartu Forfour dostatečně hravý vzhled, prosklená střecha pak prosvětlí interiér a umocní "komunikaci" s okolím.

Zájemci o Smart Forfour budou moci volit ze škály pěti !!! pohonných jednotek: tří benzínových a dvou dieselových.

Smart Forfour si vypůjčí komponenty (motory a podvozek) z oblíbeného modelu Colt od Mitsubishi. Oba vozy pak budou od příštího roku vyráběny ve společném výrobním závodě v nizozemském Bornu.

Dle dostupných informací by cena Smartu Forfour měla začínat na konkurenceschopných 10,5 tisících Euro (cca 340 000 Kč).

V porovnání s šokujícím a chytrým designem "klasického" dvoumístného Smartu je forfour mnohem více umírněný - originalita a nápaditost, kterými vozítka z Böblingenu osvěžují dění na silnících, "velkému" Smartu jednoduše chybí.

 

Smart Forfour Pětidveřový čtyřmístný hatchback
Rám ocelový
Karoserie plastové panely (dvoubarevné)
Délka 3,75 metru
Šířka 1,79 metru
Očekávaná premiéra frankfurtský autosalon (podzim 2003)
Předpokládaný začátek prodeje jaro 2004
Předpokládaná cena 10 500 Euro

Konkurenti: Nissan Micra, Hyundai Getz, VW Polo

Stáhněte si tapetu Smartu Forfour:




800x600

800x600

1024x768

1024x768

Smart Forfour - profil

Smart Forfour - čelní pohled

Smart Forfour - zezadu

Smart Forfour

Smart Forfour

Autoři:




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.