Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tuning na dvou kolech. Z harleye je závoďák i kavárenský floutek

  16:50aktualizováno  16:50
Motorkáři najíždějí první stovky kilometrů po zimním spánku a slavný Harley-Davidson připravil na začátek sezony volbu krále přestavěných strojů, takzvaných customů. Podívejte se na borce z Česka a okolí.

Úprava Harley Davidson Street 750 z Prahy | foto: Harley Davidson

Příznivcům jedné stopy a těm, kterým se líbí fortelná řemeslná práce a originální technická řešení, nabízíme náhled do tunerské kuchyně těch nejpovolanějších.

Právě totiž probíhá soutěž s názvem The Battle of the Kings (válka králů), které se účastní sedmnáct dealerů značky Harley-Davidson z regionu střední a východní Evropy.

Fotogalerie

Úkol byl pro všechny stejný: ze sériového modelu H-D Street 750 jakýmkoli způsobem vybrousit unikátní klenot, hodný titulu krále customů. Fantazii a odvaze se meze nekladou, jediným limitem je rozpočet na úpravu, který byl v tomto případě čtyři tisíce eur (něco přes sto tisíc korun). Někteří úpravci se drželi více při zdi a zjevně utratili většinu rozpočtu například za ultradrahá kola, jiným nezbylo z původní „mašiny“ skoro nic.

Jedním z nejparádnějších speciálů je čistokrevný dirt trackový soutěžák z Budapešti, za pozornost stojí také stylově perfektně dotažený ostravský café racer s vynikajícími technickými detaily nebo pražský do duralové závodní zbroje nastrojený atlet s unikátním tlumičem výfuku.

Úprava Harley Davidson Street 750 z Budapešti

Úprava Harley Davidson Street 750 z Budapešti

Soutěž proběhne ve dvou kolech, v prvním bude rozhodnuto mezi borci ze střední a východní Evropy. Vítěz se pak utká o absolutní titul „Wheels & Waves“, který bude vyhlášen v červnu ve francouzském Biarritzu.

Autoři:


Témata: Harley-Davidson


Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Další z rubriky

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Harley-Davidson 2018
Harleye budou jezdit líp. Změny pro novou éru nejsou jen kosmetické

Ikonická americká značka vždy těžila z tradice a své dlouhé historie a k modernizacím přistupuje hodně opatrně. Pod označením Next Custom Revolution...  celý článek

Distinguished Gentleman's Ride - spanilá jízda motorek Prahou
OBRAZEM: Frajeři s kníry profrčeli Prahou

V neděli si přesně v poledne přes 92 tisíc elegantně oblečených motorkářů v 95 zemích nalepilo symbolický knírek na světlomet svého klasického „oldschool“...  celý článek

Suzuki Bandit GSF 650 S-
Suzuki Bandit GSF 650 S-

r.v. 2010, naj. 1 km, 1. majitel
140 118 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.