Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tuning na dvou kolech. Z harleye je závoďák i kavárenský floutek

  16:50aktualizováno  16:50
Motorkáři najíždějí první stovky kilometrů po zimním spánku a slavný Harley-Davidson připravil na začátek sezony volbu krále přestavěných strojů, takzvaných customů. Podívejte se na borce z Česka a okolí.

Úprava Harley Davidson Street 750 z Prahy | foto: Harley Davidson

Příznivcům jedné stopy a těm, kterým se líbí fortelná řemeslná práce a originální technická řešení, nabízíme náhled do tunerské kuchyně těch nejpovolanějších.

Právě totiž probíhá soutěž s názvem The Battle of the Kings (válka králů), které se účastní sedmnáct dealerů značky Harley-Davidson z regionu střední a východní Evropy.

Fotogalerie

Úkol byl pro všechny stejný: ze sériového modelu H-D Street 750 jakýmkoli způsobem vybrousit unikátní klenot, hodný titulu krále customů. Fantazii a odvaze se meze nekladou, jediným limitem je rozpočet na úpravu, který byl v tomto případě čtyři tisíce eur (něco přes sto tisíc korun). Někteří úpravci se drželi více při zdi a zjevně utratili většinu rozpočtu například za ultradrahá kola, jiným nezbylo z původní „mašiny“ skoro nic.

Jedním z nejparádnějších speciálů je čistokrevný dirt trackový soutěžák z Budapešti, za pozornost stojí také stylově perfektně dotažený ostravský café racer s vynikajícími technickými detaily nebo pražský do duralové závodní zbroje nastrojený atlet s unikátním tlumičem výfuku.

Úprava Harley Davidson Street 750 z Budapešti

Úprava Harley Davidson Street 750 z Budapešti

Soutěž proběhne ve dvou kolech, v prvním bude rozhodnuto mezi borci ze střední a východní Evropy. Vítěz se pak utká o absolutní titul „Wheels & Waves“, který bude vyhlášen v červnu ve francouzském Biarritzu.

Autoři:


Témata: Harley-Davidson


Nejčtenější

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Autocentral: Audi A6 v městském provozu (screenshot)
Autocentral: Test Audi A6

Co je zač Audi A6 a co obnáší péče o takové auto? Na to odpoví Míra Hejda a expert Jirka v novém díle pořadu Autocentral.   celý článek

Harley Davidson Street Rod
Harley pro manželky na sobě zamakal v posilovně

Když začnete poctivě každý den makat v posilovně, po roce budete vypadat stejně jako nový Street Rod vedle původního modelu Street 750. Posílený motor doplněný...  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Další z rubriky

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Indian Roadmaster Classic
Skutečný Pán silnic: indiánskému náčelníkovi se ulice klaní

Na první pohled je tahle mašina jednoduše kolosální. Jedna jediná dominanta Indiana Roadmaster Classic se hledá opravdu těžko.  celý článek

Ducati Multistrada 950. Přední reflektory a plexištítek vyhrály nejednu...
Méně je někdy více, Multistrada si titul Motocykl roku 2017 zaslouží

Kolik koní je tak akorát na zábavu a cestování na motorce? Padesát? Sto? Dvě stě? Česká anketa Motocykl roku 2017 konečně přinesla odpověď. Je to přesně 113...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.