Přezka se prodává za více než 1,5 milionu korun. Je vyrobena ze zlata, nerezové...

Přezka se prodává za více než 1,5 milionu korun. Je vyrobena ze zlata, nerezové oceli a titanu. | foto: rolanditen.com

Autofotka týdne: Přezka na pásek pro bugattisty. Za 1,7 milionu

  • 17
Když máte přes třicet milionů na auto, nějaký ten milion za módní doplněk vás nezruinuje. Bugatti patří mezi NEJ auta světa. K tomu přezka na pásek v ceně osmi fabií tak nějak patří. Doplňků k "bugattce", za které utratíte miliony, je k mání víc. Co třeba vodní dýmku?

Přezka je společným dílem Bugatti a ženevského designéra Rolanda Itena, který přezky vyrábí stejným způsobem jako slavné švýcarské hodinky. Přezka dostala kryty ze safírového skla a pod nimi stovku ručně vyrobených součástek ze zlata, nerezové oceli a titanu.

Každý z dílů je ručně leštěný a na montáž dohlíželo jedno ze specializovaných hodinářství v Ženevě. Spona dovoluje lehce nastavovat délku pásu pomocí jednoduchého ovladače s minimálním třením.

Produkce přezky je omezená na 44 kusů rozdělených do čtyř sérií po 11 kusech. Zatím byly představeny dvě sady, první z bílého a druhá z růžového zlata. Cena jedné přezky je vyčíslená na jeden milion a 690 tisíc korun.

Luxusní a pořádně drahé výrobky k Bugatti už tradičně patří, nedávno automobilka představila speciální vodní dýmku, kterou pro ni vyrobila firma Desvall. 

Osmdesát centimetrů vysoká "šiša" má moderní design, je vyrobená ze skla, karbonových vláken a ručně šité kůže a stojí 2,1 milionu. Výroba je omezená na speciální edici 150 kusů.

Přezka pásku je společným výrobkem Bugatti a ženevského designéra Rolanda Itena.

Většina toho, na co Bugatti sáhne, zkrátka musí mít svoji cenu. Například čisticí houbička na zadní, jinak nedosažitelné sklo veyronu stojí téměř milion korun a cenu nesníží ani fakt, že ji v nejrychlejším supersportu není kam dát a majitel si ji musí schovat v garáži. Více o houbě na tyči za milion si přečtěte si ZDE

V Česku už jsou dva

Před koncem loňského roku Bugatti oznámilo, že prodalo jubilejní čtyřstý veyron. Produkci už značka vlastněná koncernem VW předem naplánovala na 450 kusů. V Čechách jsou k vidění zatím dva kusy.

První, který se zde objevil už v roce 2007, koupil jako nový Radim Passer, jeden z největších českých stavebních a realitních podnikatelů (více informací ZDE). 

Druhý kousek, koupený z druhé ruky v Německu, je v Česku od roku 2011. Fotografie ze silvestrovské vyjížďky další z perel českých garáží:

Tento exemplář veyronu je v ČR dva roky. Drahý je nejen nákup, ale především...
V Česku jezdí dvě Bugatti Veyron. První koupil majitel nové v roce 2007, druhé...
Design Bugatti Veyron je dílem slovenského designéra Jozefa Kabaně, který je...