Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Špioni byli v Ženevě opět v akci

aktualizováno 
Ženeva (od zpravodaje iDNES.cz) - Na světových autosalonech se první dny, kdy bývá na výstavištích přeci jen o něco volněji, mezi davy novinářů, celebrit a dalších hostů nenápadně pohybují nenápadní návštěvníci s foťáky, měřidly a podrobnými formuláři. Na autosalonu v Ženevě si špioni novinky opět důkladně přeměřili.

Asiaté dopodrobna studující nekonečné minuty automobilové novinky jsou už tradičními návštěvníky autosalonu. Tentokrát jsme je nachytali u premiérově představeného SUV Renault Kadjar. 

Pohledné auto s prapodivným jménem studovaly dokonce dva týmy. Jeden podle všeho studoval design, druhý se zaměřil na technickou stránku věci.

Špioni na ženevském autosalonu

 Muž s metrem přeměřoval vstupní otvor dveří a výšku nástupní hrany. 

Špiona ale poznáte podle desek se spoustou papírů s připravenými formuláři a tabulkami. „Nemůžeme tomu nijak zabránit. Patří to k autosalonům,“ krčí rameny zástupci automobilek.

Aby Asiaté nebyli tak nápadní, často na tuto práci údajně najímají a proškolují „domácí“ návštěvníky autosalonů. Na ženevském autosalonu si tak prý přivydělávají francouzští a švýcarští penzisté.

Špioni na ženevském autosalonu

Na špionáž vyrážejí i sami konstruktéři automobilek, aby obhlédli konkurenci. Dané řešení dopodrobna prostudují, až se jim nový model konkurence dostane do vývojového centra, kde ho budou moci rozebrat. Protože od premiéry do faktického zahájení prodeje ale uplyne mnohdy několik měsíců, získají tak drahocenný čas. Podívejte se, jak asijští špioni dopodrobna studovali na pařížském autosalonu před půl rokem nový Opel Corsa - zde.

FOTOGALERIE

Špioni na ženevském autosalonu
Špioni na ženevském autosalonu
Špioni na ženevském autosalonu
Špioni na ženevském autosalonu
Špioni na ženevském autosalonu
Špioni na ženevském autosalonu


Témata: design, Ženeva, Opel

Nejčtenější

Kdo zachránil školáka, zůstane tajemstvím. Mohl to být člověk i kamion

Takhle funguje nouzové brzdění v kamionech Volvo

Video z norského města Høyanger, kde malý chlapec vběhne přímo před jedoucí kamion, který „zázračně“ na poslední...

Hon na pevné částice pokračuje. Brzdy dostanou vysavače

Brzdový systém Tallano

Bojovníci proti škodlivým pevným částicím mají nového nepřítele – brzdy. Podle vědeckých prací se totiž z brzdového...



Sudá, či lichá? Praha při smogu omezí vjezd podle registrační značky

Smog v Praze. Auta na pražské magistrále (20.1.2017)

Magistrát připravil návrh opatření, kterými chce omezit v Praze dopravu v době zhoršené kvality ovzduší. Při...

Tesla představila elektrický tahač Semi a nový sporťák Roadster

Tesla Semi

Prototyp elektrického tahače Tesla Semi a nový sportovní Roadster představil v noci na dnešek americký výrobce...

Škoda bude v Mladé Boleslavi vyrábět auta s čistě elektrickým pohonem

(Ilustrační snímek)

V Česku se budou vyrábět elektromobily i klíčové součástky k bateriím. Škoda Auto v pátek potvrdila, že její první...

Další z rubriky

Europoslanci navrhli povinné asistenční systémy v nových autech

Asistent udržování v jízdním pruhu

Evropští poslanci ve Štrasburku podpořili návrh, aby součástí nových motorových vozidel byly v budoucnu povinně...

Škoda bude v Mladé Boleslavi vyrábět auta s čistě elektrickým pohonem

(Ilustrační snímek)

V Česku se budou vyrábět elektromobily i klíčové součástky k bateriím. Škoda Auto v pátek potvrdila, že její první...

Autofotka týdne: Nové doupě fracka světa aut a módy

Benzinku z padesátých let zrekonstruovali do moderní podoby ateliéru Lapo...

Lapo Elkann, italská celebrita, spoluvlastník Fiatu a prototyp zhýralce otevřel tento týden nové sídlo své značky...

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2015 ·
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2015 ·

r.v. 2015, naj. 40 256 km, diesel
600 000 Kč (s DPH)



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.