Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Špionážní fotky: Škoda Superb testuje novou tvář

  20:56aktualizováno  20:56
Mladoboleslavská automobilka testuje faceliftovanou verzi největší škodovky. Model představený v roce 2008 by se mohl dočkat občerstvení vzhledu příští rok.

Špionážní snímky zamaskované Škody Superb uveřejnil italský server autoblog.it. | foto: Repro iDNES.cz

Fotografie, které uveřejnil italský server Autoblog.it, jsou pořízené podle všeho ze zasněžených alpských průsmyků, kde se to maskovanými auty ladícími formu před uvedením hemží. V pozadí je na jedné fotce třeba vidět maskované MPV od Fordu. Na jiné se superb míjí se zamaskovanou octavií.

DALŠÍ FOTKY ZAMASKOVANÉHO SUPERBU ZDE

Vyfocený Superb Sedan má speciálními polepy zakrytou přední a zadní část. Úprav by se měly dočkat světlomety, které by podle italského autoblogu mohly dostat technologii LED, designéři také asi přemodelují přední i zadní nárazník.

Nedá se očekávat radikální změna vzhledu, naopak by se superb mohl dočkat nových motorů ze skladu koncernu VW. Vzhledem k napětí, které kolem superbu, jež podle hlasů z Volkswagenu příliš konkuruje passatu, panuje, se ale nedá očekávat výraznější vylepšování výbavy o nové moderní technologie a velké rozšiřování nabídky motorů. Více o tom, jak škodí superb passatu čtěte ZDE.

Koncem loňského roku se objevily špionážní fotky Superbu Combi ve verzi Scout inspirované vozy SUV. K jeho uvedení zatím nedošlo, autoblog.it spekuluje, že by se skautský superb mohl představit právě s faceliftem modelu.

Faceliftovaný superb by se mohl představit začátkem roku 2012 na autosalonu v Ženevě. Právě tam se v roce 2008 stávající druhá generace modelu představila. Běžná perioda obměny modelů aut je dnes pět až sedm let. S faceliftem oživujícím model přichází automobilky většinou přibližně v polovině této doby. Na novou tvář má tedy superb nejvyšší čas. 






Nejčtenější

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

UAZ 469 Hunter
Hrdina lidové armády slaví 45 let, vyzkoušeli jsme nejnovější verzi

Zatímco americká armáda má své jeepy, sovětský blok v časech studené války spoléhal nejprve na slavný GAZ 69. Na vrcholu Brežněvovy éry přišel nový vojenský...  celý článek

Další z rubriky

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.