Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Spokojenost s auty: V Indii vítězí octavie, ve Francii hondy

Když se agentura J.D. Power zeptala Angličanů, jestli jsou se svým autem spokojení, sesbírala nejvíce kladných odpovědí od majitelů lexusů. V Německu panuje zase největší spokojenost s toyotami a ve Francii mají nejlepší renomé vozy značky Honda.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Slartibaltfast

16. 8. 2006 12:00
Kritici

Podle meho nazoru, beztak Skodovky kritizuji -nactilety, kteri sni ja nevim o cem. On az hosanek vyroste, urcite bude mit jiny nazor a bude mu uplne u pr.dele, zda bude mit auto te ci one znacky, hlavne ze to bude spolehlive, trochu bezpecne... A to nemluvim o tom, az v praci jako firemni vozidlo vyfasne Skodarnu ;-D Chce to cas nez pochopi, ze mu to bude uplne jedno, hlavne ze to jede, ma to skoro zadarmo a usetri nejake prachy na daleko dulezitejsi veci... Samozrejme fakanove, co jim tatinkove daji pod nos co si preji se nezmeni, naopak, budou utracet nesmyslne castky za kus plechu a plastu, ale normalni lidem to bude za cas uplne jedno v cem jedou.

0 0
možnosti

Jandik

16. 8. 2006 13:07
Re: Kritici

Naprosto souhlasím. Prostě lidi se přeli odjakživa. Pamatuji dohady, jestli je lepší Atari nebo ZX Spectrum, Palm nebo PPC apod.

Pořídil jsem si Fabii a i když na ní hodně lidí nadává, já jsem 100% spokojený. Jezdím hlavně po městě a okolí. Na to bohatě dostačuje.

0 0
možnosti

Vlado21

16. 8. 2006 14:49
Re: Re: Kritici

Detto u mna. Beham 2.5 roka na 1.4 TDI, tiez zvacsa po meste (bratislavskych "ementalovych" cestach). Mam zatial natocene len 55 tis. km, ale auto bezi ako hodinky. Ak to vydrzi aspon po dalsich 50 tis. a Skodovka v buducnosti nepojde s kvalitou vseobecne dole, idem opat do Fabie (combi), prip. Octavky. Bude zalezat len na vybave a cene...

0 0
možnosti

karelsk

16. 8. 2006 14:14
Re: Kritici

Ono to úplně není , na to že se se škodofkou dopravím z místa A do místa B je to dost hodně předražený a pokud někdo cestuje a najezdí  hodně kilometrů,tak jezdit ve škodofce nebo ve VW tak to je za trest a pak nezbyde ,než si za o trošku větší cenu koupit vozidlo podstatně bezpečnější podstatně pohodlnější  a toto řešení je Francouz s vyjímkou renaultu.Že jsou tyto auta poruchová -to je jen bohapustý blábol .Většina lidí,kteří vyměnily německý kostitřas-i škodovku za francouze tak se již nikdy nevrátí a jsou spokojení.

0 0
možnosti

tojefuk

15. 5. 2007 20:20
Re: Re: Kritici

JJ, ty jsi dobrej fantasmagorik a ignorant:-) Frantika si koupi pouze silenec nebo masochista! Mekky nestabilni podvozek, nepresne rizeni a razeni, z duvodu idiotskeho umisteni a montaze neprovedete ani jednoduchou opravu / vymenu. Vse pochvili vrze. Odpudive provedeni palubni desky. Neustale porucha na elektroinstalaci. Francouz ani nema zajem vyrabet spolehliva auta, protoze 40% zisku je z nahradnich dilu a oprav. Zacit vyrabet spolehliva auta by byla obrovska rana pro socialismus panujici ve Frantikove.

0 0
možnosti

Prdeček

16. 8. 2006 14:31
Re: Kritici

Áaaa, další šťastný majitel hustofára Š130 v plný palbě :-P

0 0
možnosti

Slartibaltfast

16. 8. 2006 19:52
Re: Re: Kritici

aaa, dalsi vestec :-D

0 0
možnosti

Erasmus

16. 8. 2006 16:43
Re: Kritici

Není mi dávno náct. Když sem  si šel konečně koupit nové auto bylo mi celkem jedno jakou značku, škoda mi za stejné peníze dala pojízdné auto(opravdu jen základ),  s tím, že má zákazníků dost. U konkurence to bylo lepší a tak sem šel do jiného auta. Toť vše.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...