Diskuze

Spolehlivost aut: Forester je král, laguna propadla

Statistiky TÜV, které jsou pro Evropany jedním z hlavních vodítek, kde hledat mezi auty kvalitu, opakují známou písničku: Japonské auto představuje sázku na kvalitu, pokud máte dostatečně tučné konto, pořiďte si Porsche. Nic nezkazíte ani dobře vybraným mercedesem. Králem spolehlivosti pro rok 2006 je Subaru Forester, na posledním místě skončil Renault Laguna. Jak si vedou škodovky? Přinášíme kompletní statistiky pro rok 2006.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Roman

16. 11. 2006 8:36
Stará dobrá Laguna

Mám 10let starou Lagunu a nemůžu si ji vynachválit,mouchy má vychytaný(úniky oleje atd.) a člověk se o ní musí starat jako v rukavičkách (hl. v zimě). Je pravda že s 50tis. km je akorát tak zajetej motor,jezdím dle počasí a na lepších silnicích,což si málokdo může dovolit,ale odměna je sladká. Když vidím,jak řidiči svoje auta rasují,tak je mi jasný,proč je stav ojetin tak tristní. Pozn. pořádný elektrony a fólie jsou nutné,jinak je Laguna zmršená-je to jak ženská s trenkama.

0 0
možnosti

Robert

20. 7. 2006 13:57
Jedine VOYAGER!!!

Kazdej spravnej chlap musi mit VOJAKA, to je kral silnic!!!

0 0
možnosti

Pavel

17. 5. 2006 10:34
opravdu objektivní test :-)

I já mám Lagunu a ten testík mě fakt pobavil. Jestli je to takovej šrot, proč mi na emisích a technický říkaj: "Co máte za auto? Jo Renaulta... tak to je dobrý, hlavně že nemáte Forda, nejlépe Fiestu..."(umístila se lépe ;-) jak jsem zjistil) a teď při poslední emisi vedle mě přemlouvali Golfa a ten technik co měřil moje auto říkal kolegovi, dovolím si citovat: "Hele, vole, poď se podivat, to je auto, to je Renault, víš.. ne tahle sračka..." omlouvám se, ale takhle to bylo skutečně vyřčeno:-) Určitě se najdou u všech značek dobře a blbě udělaný kusy. Já jsem spokojenej, je mi líto těch, co nejsou, ale za němce ani japončíka bych neměnil. Každej máme svůj vkus. Test netest... :-) 

0 0
možnosti

Jilda

9. 7. 2006 13:21
Re: opravdu objektivní test :-)

No hlavně když se koukneš ne do toho sprzněného článku, ale do statistik, zjistíš, že Laguna si vede špatně jen mezi 10 a víc let starými auty. Jiné ročníky jsou v průměru. To by si panáček co psal ten článek musel na tu statistiku aspoň chvilku podívat...

0 0
možnosti

mila

28. 4. 2006 11:32
Chysler Voyager

Taky se babím nad skopčáckejma údajema. Mám prý nejporuchvější auto na světě a za 7 let jsem měnil akorát čidlo v převodovce, když mi v myčce do něj natekla voda. Jinak nic... Znám dalších několik majitelů a taky nic...

0 0
možnosti

iuos

16. 11. 2006 9:06
hmm

uvažuji o něm, kolik žere?

0 0
možnosti

marav

27. 4. 2006 20:50
Punto

No nevim ja tedy vidim Punto v adacu na 59 miste, hned za Audi A8 a BMW 5rady!

0 0
možnosti

Tomáš

29. 3. 2006 13:21
reportáž motožurnál
zajimava reportaz motozurnalu CR1 - Renault versus zakaznik      http://www.renault.czweb.org" target="_blank" rel="nofollow">http://www.renault.czweb.org
0 0
možnosti

fido7787

27. 2. 2006 16:05
Toyota Corolla
zkuste si najit v bazaru Toyotu Corollu a naleznete velmi malo vozu. Protoze je nikdo neprodava a proc je nikdo neprodava? Protoze jsou spolehliva!! V rodine mame Toyotu Corollu r.v. 1996 nalitano ma uz 380.000 km !! Menili se akorat zadni dvere, protoze rezly. Jinak nic. Znamy ma Carinu E a je na tom podobne. Corollu, Carinu ci Avensis bych si klidně koupil ...
0 0
možnosti

Andee

26. 2. 2006 0:05
Jen orientacni
Tyhle statistiky je treba brat hodne s rezervou. Jednak nezohlednuji, kolik maj ty auta najeto, jak tu nekdo uz zminil a dalsi vec je, ze hodne zalezi, jak se kdo o auto stara. Pokud nekdo jezdi na pravidelne prohlidky, tak je jasny, ze na technickou to auto nejspis dorazi v dobrym stavu. A druhej muze brat technickou jako prohlidku skoro zadarmo a na zaklade jejiho vysledku teprve jede na servis. Tohle podle me muze do znacne miry ovlivnit vysledky u aut, ktera jsou designem smerovana na mladsi generace, protoze z jejich strany bude vagnejsi pristup k preventivnimu servisu rozhodne castejsi. Ale v podstate je to hodne o nahode. Mel jsem Fabii a v servisu byla kazdou chvili, ted mam Punto a byl s nim za tri roky jediny drobny problem. Kdyz se podivam na tyhle dve auta, tak by to podle TUV zebricku melo byt uplne obracene...
0 0
možnosti

pepa_u

26. 2. 2006 9:00
Re: Jen orientacni
Byla to Fabie z prvnich serii? Nebo az po par letech, kdy se "usadila" vyroba?
0 0
možnosti

Juraj

25. 2. 2006 20:55
Porsche
Porsche sa kupuje ako druhe auto, takze ak ma priemere mozno 50 000km tak to je vela, a to iba naozaj zle auta sa pokazi viac ako 1X za 50 000km, a ked sa v zime este na nom nejazdi a sol nevidelo ani z rychlika tak to su potom tkz. ulozenky kt sa nepokazia ani po 15rokoch. A este mi povedzete kolko je Porsche predaných v europe oproti bezným autam.?
0 0
možnosti

Juraj

25. 2. 2006 20:51
Renault
Aj povie ze niekto je spokojný s Renaultom neverim mu, robil som prijimacieho technika v Renaulte a na tých autach odchádzalo vsetko na co sa pozrel bez rozdielu kolko malo auto km. TAktze Renault ani zadarmo:-)
0 0
možnosti

Pepa

26. 2. 2006 16:18
Re: Renault
Ze vseho nejdriv musim napsat, ze nehajim Renaulty. Ale co me vzdycky prekvapuje, ze se tu casto objevuji prispevky typu "delal jsem prijimaciho technika..." a nebo "muj znamej dela v autorizovanem servisu..." - zakonceno vetsinou "takovou sracku bych si nikdy nekoupil" - co by asi tak mel podle vas asi delat mechanik v servisu? Vetsinou opravuje nejakou zavadu, ne? To bych mohl rovnou rict: "delam v reklamacnim oddeleni firmy XY a to byste neverili, kolik mi tam denne chodi nasranejch lidi !!!"
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...