Diskuze
Spolehlivý pracant: Peugeot 406
Děkujeme za pochopení.
JohnyLBC
majitel 2 406
jedna benzínová 1,8 16v sedan, druhá 1,9TD break, obě slouží výborně, a pokaždé když přesedám ze služební oktávky do svého je to jako když si sedáte ZE ŽIDLE DO KŘESLA těším se na svého
Fero
Je to spoľahlivý kamarát
Mám 406, 2,1TD na motor nedám dopustiť po výmene rozvodov mi klesla spotreba. Len zadná náprava plepká a to tvrdia aj ostatní, že peugeot je háklivý na nápravu.
pep
tak nevím...
TAk nevím. Ti co na Pažouta nadávají v něm asi v životě nejeli.
Mám 406 2.2 benzin, žere mi 8.5 litru průměr, na 10.000km jeden litr oleje a po 800km tahem jsem se v sedačce necítil nijak špatně. Jediná chyba doposud byla v elektrice - nešlo vypnout rádio. Nejezdím jak prase, ani se necourám, ale na dálnici se vůbec nemusím stydět. Na německých dálnicích stačím každému BMW, Audi i VW. Ovšem pokud mi to manželka dovolí.
Upřímný odrazovač!
Cože spolehlivý a pracant?Ha kejda to je!
Měl jsem tu čest vozit se ve služební 406 obsah 1.6,r.v.97 najeto měla cca 120 tis. km.Po celém měsíci ježdění jsem se s radostí vrátil ke své Alfě 156 také 1.6,r.v.98,která má nalítáno přes 170 tis.km!A řeknu Vám,že FRANCOUZSKÝ auta jsou na dvě věci!A kdo si ho koupí je blázen!Tak líným a poruchovým autem jsem snad v životě nejezdilFirma snad zaplatila více na opravách než na pořizovačce.
Dementovi
Re: Cože spolehlivý a pracant?Ha kejda to je!
Seš jenom ubohej idiot.
mirroc
Němec versus Francouz
Nemám sice osobní zkušenost s P406, ale vzhledem k tomu, že jsem novopečeným majitelem P407, jsem si před jeho koupí zjišťoval reference na Peugeoty u kamaráda, který jezdí s P406 přes 5 let (má již druhou 2,0 HDI) a ten si ho nemůže vynachválit. Jediný problém má s častou výměnou žárovek, což je prý problém všech P.
Já sám jsem najezdil přes 200 tis. s Š-octavií (1,6 1.gen.) a byl jsem s ní spokojený. Teď mám 3.rok služební O-Astra 1,8 Caravan H (cca 100 tis.), a mohu srovnávat. Co se týká jízdního podhodlí, jednoznačně vede Peugeot, oba německé vozy se s ním nemohou měřit, což byl také důvod, proč jsem si P407 koupil, byť jsem měl původně jiný záměr, ale náhodná zkušební jízda mne přesvědčila. Co se týká výkonu, je při stejném motoru (1.8) živější Astra, ale to je dáno větší váhou P.
matyjan
spokojenost
já koupil 406 v prosinci a nemůžu si stěžovat na pohodlí. jezdím každej den a celkem štreky střídám corsu, lancii lybrou a peugeot a francouz vede. Jen v zácpách topí, ale to corsa taky.
Speedy
406 jsem měl s motorem 2.1 TD a pak jako šestiválcový coupé a žádný zásadní problémy s tím nebyly. Jen u coupe byl problém pokuty za rychlou jízdu.:-)
něvěřící Tomáš
tomu nevěřím :-)
motor 1,8 má moc pěknou spotřebu oleje, o benzinu nemluvě ! Sedadla jsou otřesná s předním límcem - delší cestování je o nohy. Majitel asi musí být zarytý Peugeoťák Jinak ale pravdou je že v naftě je to celkem nezmar
Speedy
mám přesně opačnej názor, na dlouhý cestování byla 406 nejlepší co jsem kdy měl. Lepší i než současná 407 nebo A6. Zas můj názor.
Picolik
Ford Mondeo?
Prosím vás redaktoři, pokud už používáte pro svoje články kopírovat vložit, alespoň si je přečtěte...
jirka voska
poruchovost
To není nic nového životnost dílů ve vozidlech Peugeot a Citroen je minimálně o 100 % větší,než u výrobků VW tedy i škodovek.Jedná se hlavně o díly náprav ,spojky, turba a celkově je i postatně vyšší životnost diesselových motorů od PSA.Motory PSA zejména HDI jsou velmi oblíbené pro svůj bezproblémový provoz a celkově dobré parametry a montuje je stále více výrobců aut.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč