Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Sprejeři si utahovali z majitelů drahých aut, málem je unesli

  10:48aktualizováno  10:48
Dvojice mladíků došla ve snaze o vytvoření virálního videa až příliš daleko. Jejich nápad málem skončil únosem. Rozhodli se napálit majitele supersportovních aut a stříkali na jejich vozy sprejem. V plechovce byl naštěstí jen stlačený vzduch, ale vlastníkům vozů to nepřišlo ani trochu vtipné.

„Co takhle trochu barvy ze spreje na zadek auta? Bude červené.“ Takhle začíná video dvou mladíků v Londýně, kteří se rozhodli vyzkoušet nervy majitelů luxusních vozů. A vůbec netroškařili. Stlačený vzduch (to vlastníci aut nejdříve netušili) stříkali třeba na legendární Ferrari F40, Lamborghini  Countach nebo Bugatti Veyron.

Většinou schytali jen několik varování zvýšeným hlasem, jednou jim majitel žlutého bentley vykopl sprej z ruky. Průšvih ale nastal při laškování hned s několika supersporty najednou. Když se totiž jejich majitelům zdálo, že vtipálci poničili drahý lak jejich miláčků, nastoupily silné emoce.

Po krátkém pošťuchování a hádce o plechovku spreje přišla chladnokrevná výhrůžka: „Poslouchej mě, myslím to vážně. Naložíme tě do auta a odvezeme tě pryč.“ Druhý muž se nahněvaně přidal: „Naložím tě do auta hned teď!“ Nepomáhalo vysvětlování, že ve spreji není žádná barva, a tak jsou vozidla bez jakékoliv známky vandalismu.

Nakonec se situace uklidnila po příjezdu policie, která jednoho z chlapců legitimovala. Sami policisté však podle tvrzení autora videa Faisala Shinwariho uznali, že mladíci nezpůsobili žádnou škodu, a tak se celý incident obešel bez pokuty.

Infarktový vtípek nesklízí pochopení ani na serveru YouTube.com, kam londýnští drzouni video nahráli. Častokrát zaznívají slova, že nemělo skončit jen u slovní konfrontace, ale u pořádné nakládačky.

Autor:




Nejčtenější

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.