Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

SsangYong C200 s nečekaně umírněným kabátem

aktualizováno 
Automobilka SsangYong, korejský specialista na terénní vozy, je známá především prazvláštním designem svých posledních vozů. Do Paříže ale přivezla koncept, který je na současné poměry automobilky až moc normální.

SsangYong C200 | foto: Michal Šafránek, iDNES.cz

Na pařížském autosalonu představil SsangYong koncept s názvem C200, který by měl nabídku korejského výrobce v showroomech doplnit během příštího roku – odtud se naopak odporoučí model Actyon.

SsangYong v případě nového konceptu ustoupil od radikálního designu a za cenu ztráty originality přistoupil k podstatně konzervativnějšímu řešení. Novinkou je i ustoupení od tradiční rámové konstrukce vozu, na kterou jsme u SsangYongu zvyklí. C200 tak má karoserii samonosnou.

Výsledkem je mohutně vypadající, ale přesto kompaktní vůz SUV s dynamickými linkami – přesně jak velí dnešní móda. Přitom rozvor 2 620 mm a délka 4,4 metru jej řadí do kategorie kompaktních SUV po bok oblíbených modelů Toyota RAV4, Honda CR-V, Land Rover Freelander nebo posledního hitu z Wolfsburgu – Volkswagenu Tiguan.

Pod kapotou studie se ukrývá přeplňovaný vznětový čtyřválec o výkonu 130 kW (170 koní), který plní emisní normu Euro 5. O přenos hnací síly na všechna poháněná kola se stará šestistupňová manuální převodovka.





Nejčtenější

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Další z rubriky

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Škoda Citigo MPI 1,0 MPI / 44 kW...
Škoda Citigo MPI 1,0 MPI / 44 kW...

r.v. 2016, naj. 5 900 km, benzín, 1. majitel
177 900 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.