Diskuze

SsangYong, výrobce nejošklivějších aut přežil a chystá jedno pěkné SUV

Nejmenší jihokorejská automobilka přežila svou klinickou smrt. Koupila ji indická Mahindra a na trh pouští nový model Korando, který by se v Evropě mohl líbit. V SsangYongu podle všeho vyhlásili konec experimentům a svěřili návrh designu slavnému Giugiarovi. Je to ale jeho poslední nezávislá práce, italské designstudio totiž už patří Volkswagenu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

whitemagic

23. 11. 2010 8:05
městuodolný

RvRvRvRvRvRvRvRv auta tohodle typu jsou k ničemu,nástavec na penis nebo doplněk chybějícího IQ užitné vlastnosti 0!

0 0
možnosti
LR

radik

23. 11. 2010 9:27
Re: městuodolný

opravdu? Ty auta jsou pohodlnější při jízdě na velké vzdálenosti. Jsou bezpečnější. Pokud mají stálý pohon 4x4 tak projedou i na místech kde se s normálním autem nedostaneš. Příspěvky podobného typu svědčí jen a pouze o vašem IQ (nebo závisti). BTW... SUV nemám ani nechci, ale nikdy sem nevyplodil podobnou blbost.

0 0
možnosti
MZ

Zubcasu

23. 11. 2010 9:46
Re: městuodolný

Pohodlnější nikoli. Je v nich vzhledem k jejich velikosti docela málo místa. Bezpečnější jsou na úkor toho druhého (fyzikální zákony platí). Stálý pohon všech čtyř  má výrazně větší spotřebu, do terénu to stejně tahá málokdo už jen kvůli pneumatikám a na silnici je mnohdy 4x4 dokonce nebezpečnější. Jinými slovy jsou to auta pro image. Nic víc.

0 0
možnosti
LR

radik

23. 11. 2010 9:57
Re: městuodolný

Pohodlnější opravdu jsou, ačkoliv sám SUV nemám tak jsem je v něm několikrát projel a díky trochu měkčímu odpružení a "vysokým" pneu prostě pohodlnější jsou. Výrazně větší spotřebu taky nemá (vyšší je ale výrazně opravdu ne - příklad Volvo XC60 D5 (2.5 TD) průměr za 100 000 km 7.1 a to prosím kolega jezdí hodně svižně).

 

Jak jste přišel na to že auta které mají pohon všech kol jsou na silnici nebezpečnější? Za všech situací jsou tyto auta ovladatelnější, takže nemáte pravdu. Ještě bych doplnil lepší rozhled, což také přispívá k aktivní bezpečnosti. ;-)

0 0
možnosti
OP

panzic

23. 11. 2010 10:51
Re: městuodolný

já mám zkušenost, že ty balóny vcelku plavou na dálnici (mám zkoušeno na ford ranger, což je sice trošku jiná kategorie, ale balóny to mělo :-))

0 0
možnosti
LR

radik

23. 11. 2010 11:13
Re: městuodolný

Ty větší pneu trochu budou znát, ale hlavní problém bude jinde. Tenhle Ford má tuhou zadní nápravu a listový pružiny, to jaksi nejde srovnávat s SUV které většinou mají nezávislé zavěšení a normální tlumiče. Ford Ranger je čistokrevnej offroad kterej narozdíl od SUVček po silnici tak dobře prostě neumí (stejně jako SUV tak dobře neumí mimo silnici).

0 0
možnosti
OP

panzic

23. 11. 2010 11:59
Re: městuodolný

když jedeš po dálnici, tak zavěšení kol nebude mít takový vliv jako na okresce. myslím:-)

0 0
možnosti
LR

radik

23. 11. 2010 12:08
Re: městuodolný

Pravda, ten vliv nebude tak velký, ale pořád tam je ;-) navíc si na dálnici kde se jezdí rychleji a to je taky znát.

0 0
možnosti
OP

panzic

23. 11. 2010 12:12
Re: městuodolný

dobře uznávám, nebyl to zrovna nejlepší příklad auta...;-)

0 0
možnosti
LR

radik

23. 11. 2010 10:03
Re: městuodolný

PS... už se těšim na zimu až nasněží... všichni předokolkaři budou do kopce hrabat a nadávat na ty velký bezohledný lidi s SUV který díky stálýmu pohonu všech kol a elektronicky uzavíratelnýmu diferenciálu pojedou dál. ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...