Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Staré Audi A4 Avant se jmenuje Exeo ST a je to nový seat

aktualizováno 
Když staré Audi A4 dožilo, řekli si u Seatu, že ještě do starého hliníku (železa na audinách najdeme míň než tohoto lehkého kovu) nepatří. A tak vzniklo exeo. Zanedlouho se objeví i v Česku, teď už známe i podobu kombíkové verze označené ST.

Seat Exeo ST

Původ exea v předposlední generaci oblíbené "audiny" je vidět na první pohled. Do další životní etapy se značkou španělské automobilky vyráží s novým čumákem ve stylu malé ibizy a poupravenou zádí. Nově představený kombík ponese označení ST.

Pod kapotu se podle nepotvrzených informací mají nastěhovat nové přeplňované motory 1,4 TSI a 1,8 TSI. Základ bude tvořit 75kilowattová 1,6. Na opačném konci bude přeplňovaný dvoulitr s výkonem dvě stě koní (147 kW).

Audi A4 Avant předchozí generace (B7)

Audi A4 Avant předchozí generace (B7)

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Audi a Seat můžete koupit na www.automodul.cz

Chybět nebudou diesely, exeo má být mimo jiné prvním seatem s novým TDIčkem vybaveným systémem přímého vstřikování paliva common-rail. Ve vrcholové verzi bude mít až 125 kW. Audi A4, které dalo exeu vzniknout, bylo k mání také ve verzi s pohonem všech kol Quattro, prozatím se neví, jestli se dočkáme i "čtyřkolového" seatu.

Nový seatí kombík se představí začátkem března na autosalonu v Ženevě. Na stánku automobilky bude docela živo. Kromě exea kombi se představí také faceliftované modely Leon, Altea a její varianty Altea Xl a Freetrack.

Autor:


Témata: Ženeva, Audi, Audi A4, Seat


Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.