Diskuze
Tahák do auta: Zapojení startovacích kabelů
Děkujeme za pochopení.
J42a44r37o90s55l64a63v 51H65a76b34a28d80a
Těch 16mm není průměr drátu ale jeho průřez. Tam mělo být 16mm na druhou (byl jsem se na startovací kabely podívat). Z toho vyplývá, že průměr drátu je asi 4,5mm.
D90a35n40i26e29l 52T33s93c22h23e13r59n49a27y
Pana redaktora bych vzal, dal mu do ruky kabel o promeru 16 mm, aby mi predvedl jak s tim startuje, Predpokladam, ze ADAC jej zazaluje, ze o nich pise zamerne nesmysly a dela z nic hlupaky osobne bych takoveho redaktora, kterej pise o necem o cem nema ani paru, pise nesmysly, nakopl s rozbehem aby se sel zivit nekam jinam, predstava, ze takovyto inteligenti drepi napr. v parlamentu a vymysleji zakony me desi
J64a69r66o12s89l56a24v 29D22u43n82d55a
S kabelem o průměru 16 mm nastartuji v pohodě i náklaďák...
O32d76s66t59r28a22n11ě28n41ý 76U51ž38i75v97a81t97e73l
P70e66t70r 23V96o43n73d93r84á76k
Správně má být:
první se propojí NEUKOSTŘENÉ (což jsou téměř jistě plus) póly, ale je úplně jedno, v jakém pořadí
druhé se propojí UKOSTŘENÉ póly, opět jedno v jakém pořadí
ukostřené jako druhé proto, aby se minimalizoval nechtěný dotek neukostřeným kabelem na kostru (u dosud nepřipojeného vozu to nebude zkrat)
není nutné zapojovat ukostřený pól na svorku akumulátoru, pokud je možné ji spolehlivě připojit na jinou ukostřenou část vozu (třeba blok motoru, ne blatník či kliku u dveří)
zapojování dělat při běžícím motoru (to je minimalizace rizika, že po pokusech o propojení nenastartuje ani druhé auto) - pokud se více bojíte "oddělání" alternátoru běžícího auta při náhodném zkratu, tak si motor s vědomím rizika nenastartování můžete vypnout...
startovat při vypnutých spotřebičích - platí pro obě auta (aby bylo co nejvíc energie pro spouštění)
Ať to klapne a blafne :)
D38a82n51i70e14l 16T56s75c48h51e40r10n69a17y
A jak ohnete kabel o prumeru 25mm?
O43d64s11t71r59a83n55ě41n83ý 29U51ž91i36v27a27t45e35l
M16i50r16e73k 46G69a76j14e54r
Dalsi duvod, proc nekupovat auto se start/stop systémem. Vic, nez usetrite na benzinu, zaplatite za specialni autobaterii a jeji vymeny.
T55o14m88á67š 83D68v84o87ř51á42k
Není náhodou tato "vymoženost" povinnou součástí všech nových aut?
M32i72l73a86n 95C27a52i38s
já vozim power banku, jako na mobil, malá krabička, kdyby něco tak napojim a je to..startovací kabely jsem v životě nepoužil
P17a19v45e74l 37J68e33ř87á96b63e58k
Já vás lidi nechápu co tu řešíte.
Nenastartuje auto přes baterii, z kufru vytáhnu startovací kliku.
T49o51m36á52š 37D46v77o46ř27á66k
Přesně.
Dokonce jsou lokality, kde se vám hodí i při cestě třeba do pohostinství.
M12i33c30h22a37l 20T37o68m91i11n70s42k25ý
Jestli chcte rychle odjet, tak je v první řadě třeba alespoň jeden pól mrtvé baterie odšroubovat a nastartovat pouze ze zdravé.
Jináč nevím proč připojovat na kostru auta ???? Spoléháte že plechy auta mají dostatečný odpor aby tam netekly velké nabíjecí proudy?
M39a23r67t59i35n 74V44y30s79k42o36c73i97l
V reálu jsem nikdy nikoho neviděl odpojovat baterku. Sám jsem pár aut už nastartoval, normálně přijet, nechat běžet motor (v případě např. Transitu, kdy se leze klíčkem pod kapotu vypnout, otevřít kapotu, nastartovat), pak už klasika plus na plus, mínus na mínus (pořadí připojování zachránce-zachraňovaný je fuk), na nic nečekat a startovat. Ok, motor běží, odpojím mínus a za 2 min odjíždím i s balením kablů.
J15a21k75u39b 64S59e48k38e48r93a
Tak dnes nemají co napsat k masírce o elektro autíčkách,, tak aspoň pustili něco o klasických baterkách
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...