Diskuze
Kdo nechce opravovat, ale jezdit, kupuje německá auta
Děkujeme za pochopení.
Tom Hagen
Bravo, Oplíku
To zase bude slyšet kvikot z řad příznivců koncernu
olivier
Další objektivní PR článek
Už to s tím německým vlezprdelkovsvtvím přeháníte. Samozřejmě že německá Dekra nebude propagovat francouzká, italská nebo korejská auta.Stačí , že musí zkousnout japonce. Pravda je v tom dnešním zaprodaném PR světě až to poslední co by někdo otiskl.
weizenkleie1
Tabulka hezka, ale
proc pominuli Volvo to netusim...jezdim uz 10 let s 850 a nedam na nej dopustit, Evropa krizemkrazem a bez problemu....
rizo4
Re: Tabulka hezka, ale
jak vis ze ho pominuli, treba melo hodne poruch a tedy se na prvni mista neveslo
Leftism and censorship killer
Zvláště Opel je etalon spolehlivosti
jaja, naturlich
mogul666
Re: Zvláště Opel je etalon nespolehlivosti
Opel? To se ještě vyrábí? To bejvávalo něco jako drabant-né? Hen-ten-ten..
Thyronx1
VW = jedna z nejhorsich znacek
V tabulce (v USA prodavanych aut) kvality a spolehlivosti je VW na predposlednim miste v kvalite. Horsi je jen Mitsubishi. Budiz pochvalen za kvalitu Porsche a vyborny je Mercedes.
VW boduje v tabulce nejprodavanejsich aut v USA jako jediny evropsky vyrobce s Jettou. Auto horsi nez prumerne kupovane jen nadsenci kteri chteji diesel. Maji ho mit. V tabulce je Jetta na 22.miste.
Uz pres dvacet let vede tabulku Ford F-150 a za nim Toyota Camry, Honda Civic a plejada americkych aut. Velmi dobre si v kvalite a inovaci vede Hyundai. VW se podili na americkem trhu 2%. Nemaji model ktery by Amika v nektere z vekovych skupin zaujal.
Thyronx1
Re: VW = jedna z nejhorsich znacek
v kvalite servisu je VW vubec nejhorsi znacka v USA. A ze konkurence je velika ...
superkutil
Výsledky jsou většinou zkreslené.
Monitorují totiž jen závažné závady. A právě ty méně vážné závady nikdo nesleduje. Taky chybí výsledky nad 150tis.km a to přesto, že dnes auta díky 5ti letému odpisu najedou třeba i přes 350tis.km.
Johnny006
Kdepak hoši, spolehlivost se pozná po 20 letech a 440 000km.
Mě za tu dobu Astra F nedovezla do cíle celkem 4x pravda že z toho 2x pro zanedbanou údržbu.
Hroznej_puberťák
Re: Kdepak hoši, spolehlivost se pozná po 20 letech a 440 000km.
1,6i 8V? To byl jedinej dobrej motor v Astře... výkon sice nic moc, ale spolehlivý a vydržel.
Hanae
VW Golf 2l TDI 4kolka
Mám ho 4 roky, od začátku na servisních prohlídkách upozorňuji na ztrácející se chladící kapalinu (cca deci až dvě na 1000 km). Značkové servisy nikdy nic nenašly. V listopadu auto začalo při přidání plynu houkat. P&Š vyměnil ventil v turbu a tvrdil, že je vše v pořádku, houkání asi byly moje halucinace. Dala jsem to do jiného servisu a tam najednou chtěli vyměnit celé turbo (v 90 000 km) prý kvůli špatným ložiskům. Auto jsem stáhla a začala hledat někoho důvěryhodného. Po podrobném prozkoumání doporučený mechanik našel prasklinu v hlavě motoru, kudy unikala chladící kapalina do oleje, který rychle ztrácel potřebné vlastnosti a tím se zničil vnitřek válců, ložiska i turbo. Takže výměna motoru i turba po necelých čtyřech letech a 90t. km. Žádný ze tří značkových servisů se problémem mizející chladící kapaliny nezabýval, až jeden malý nezávislý servis na venkově. VW už nikdy!!!
radik
Re: VW Golf 2l TDI 4kolka
Spíš zvažte zda s autem jezdit do autorizovaného servisu oni ty nezávislý servisy musí bojovat o zákazníky a tak to dělaj pořádně... do autorozivanýho jezdí lidi pořád (nechtějí přijít o záruku) tak maj jasnej kšeft a na kvalitě provedené práce to je znát.
Hroznej_puberťák
Re: Nejčastějšími závadami jsou tlumiče zralé na výměnu
Opravdu zralé tlumiče poznáte snadno, jsou tak křehké, až se jim rozpadá slupka, a teče z nich šťáva
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...