Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Stilo SW je pro Paříž připraveno

  12:07aktualizováno  12:07
Hlavním lákadlem Fiatu na začínajícím pařížském autosalonu bude bezpochyby kombík modelu stilo. Italové dnes (17. 9.) zveřejnili jeho první fotografie a také některé další informace. Nástupce Fiatu Marea Weekend se na trzích objeví počátkem příštího roku.

Turínská automobilka slibuje, že si 4,51 metru dlouhá novinka zachovává veškeré výhody pětidveřové verze stila a navíc přinese některá nová zlepšení v zavazadlovém prostoru. Kufr o základním objemu 510 litrů by měl profitovat především z dobré přístupnosti. Tu prý zabezpečí nejen nízká nakládací hrana, ale hlavně samostatně výklopné zadní okno. Dostatečně velký by měl být i maximálně dosažitelný objem zavazadelníku po sklopení zadních sedadel. Zde uvádí tisková informace Fiatu hodnotu 1480 litrů.

Zpočátku se stilo SW objeví ve třech motorových variantách. Nejslabší a zároveň nejlevnější volbou bude zážehová šestnáctistovka o výkonu 76 kW (103 k). Dynamičtější "benzínové" svezení nabídne agregát 1,8 16v s maximálním výkonem vrcholícím na hodnotě 98 kW (133 k). Samozřejmě, že nebude chybět ani diesel; při premiéře šéfové italského koncernu vsadili na výkonější vznětový čtyřválec 1,9 JTD 85 kW (115 k), ale postupem času by se měla objevit i jeho slabší a levnější varianta.

Vedle prodloužené verze stila se v Pažíři představí také velkoprostorový Fiat Ulysse či inovovaná multipla.

Autor:




Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Ford Transit 2,2 L1H1 č.66.
Ford Transit 2,2 L1H1 č.66.

r.v. 2007, naj. 310 000 km, diesel
79 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.