Diskuze
Zkusili jsme německou poštovní dodávku. Elektromobil, který dává smysl
Děkujeme za pochopení.
P45a73t13r55i55k 60C74h38r23z
Když už tam nedali klimatizaci, mohli tam dát alespoň nějaký větrák, třeba poháněný solárními panely (jako to mají některá auta místo střešního okna, aby se snížila teplota vzduchu u odstaveného auta), místa na té krabici nahoře bude dost :)
P87a27t54r12i39k 46C25h30r15z
Překvapuje mě, že nenaplánovali nějaký rychlý systém výměny baterií - v garážích by tak mohli mít náhradní sady baterií a v případě, že by "došla šťáva", tak jednoduše "cvak-cvak" vyměnit baterie za nové.
Případně i nějaká možnost "škálovatelnosti", kdy by se baterie vybíjely postupně po jednotlivých částech a po konci směny by se vyměnily jen ty vybité části.
L15u24d70v57í39k 11G54a89j40d56o73š11í34k
Mě spíš překvapuje, že na střeše té skříně není solární panel.
T43o29m60á72š 68V76a16l12d98e16r
Za rozumnou cenu. Ale jinak chválím počin. Když vidím jak nastartují pošťáci, sociální pracovníci.diesel, popojedou vypnou motor a opět pokračují, je mi zle. Otázkou je ale opět lidský činitel u nás. V zemi, kde se běžně přelívá z popelářského vozu nafta do kanystru v osobáku. Na hradě za Havla měli také elektromobily a jelikož neměli žádné bokem, tak jim flákali údržbu až je zhuntovali. Následné vyhodnocení: nevhodné do pravidelné služby.
J83a32r95o22m25í12r 69K46r58á53l
Ano, takovýhle elektromobil význam má.
S85t67a87n84i96s30l72a83v 33S47r40b52a
hezký počin. rizikem je, že 16 let je tak dlouhá doba, že ani německá pošta neví, jak bude vypadat doručování za 16 let. možná budou už za pár let létat drony a tisíce dodávek tak nestihne využít svou jednoduchost a začne být vyhozeným penízem. s poštou to obecně vypadá bledě-německa, aby se uživila, provozuje autobusovou dopravu, něco jako banku, česká tu roznáší cigarety, tu sbírá u benzinek ceny nafty...projekt za desítky miliónů eur už musí být joooo životaschopný. ještě že se tak děje v Německu, které potřebujeme dohnat.
L52u77d95v26í63k 57G46a54j36d56o15š18í86k
Německá pošta - na rozdíl od té české, která to podle všeho už vzdala - funguje jako plnohodnotný konkurent dopravců navázaných na e-shopy. Dokonce má v tomto segmentu v Německu dominantní postavení. Takže obava o její krach není zase až tak velká.
P35a43v88e38l 86K70u20t25i57l
Ano, stejne tak jako vozime za mesto odpadky a nehazime je z okna, kde by nam smrdeli pod nos.
To ale nemeni nic na tom ze elektrinu lze vyrobit i bez emisi. A taky na tom, ze na vyrobu benzinu se spotrebuje opravdu hodne elektriny.
M48a74r41t75i75n 48C13o31l78l60e74r
A vsadite se,že to zanedlouho bude Česká pošta mít?
M40a79r28e25k 98J47a22n98e13č26k38a
"Pošťák, který s autem mezi zastávkami ujede často sotva pár set metrů by ji nejspíš ani neocenil, brzy by z ní nejspíš dostal přinejmenším rýmu. Důležitější je, že v zimě zvládne auto zatopit, ale ani to by se nemělo přehánět."
Už chybí pouze napsat, co tam není, to se nemůže pokazit. U takového smýšlení si někdy říkám, když nebude ani ten motor, může se to přece tlačit a člověk udělá aspoň něco pro své tělo
M61i79r97e71k 85G83a55j45e76r
Ano, ta klimatizace tam neni proto, ze ji neni z ceho pohanet. Baterie by to neutahly, kdyz ridic porad nastupuje a vystupuje a vetra. I to topeni podle dovetku zrejme az moc nefunguje. Ale pro ty kolem, kdo to nebudou ridit, je to jen dobre, ze tohle bude jezdit na elektrinu.
M30i37r93e39k 30G84a87j80e96r
Prekvapilo me, ze zvolili tak maly dojezd, pouhych 80 km. To je dost riskantni, ze casto nekdo zustane na trase viset. Asi je to urceno jen do huste mestske zastavby. Myslim, ze by bylo levnejsi zvolit dojezd 120 km, aby ta auta mohla jezdit celou pracovni smenu, treba se stridajicimi ridici.
M51a14r77t54i42n 56N55o24v72o38t48n57ý
Kámoš jezdí u ČP a jeho trasa má 17 km, jsou prý i kratší v centru.
T20o21m40a19s 22T61u77m14a
a najednou strašák, že až dojde ropa tak naše civilizace zanikne je najednou tatam...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu 132 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 495 000 Kč