Diskuze
Zkusili jsme německou poštovní dodávku. Elektromobil, který dává smysl
Děkujeme za pochopení.
P25a85t43r86i25k 16C14h25r87z
Když už tam nedali klimatizaci, mohli tam dát alespoň nějaký větrák, třeba poháněný solárními panely (jako to mají některá auta místo střešního okna, aby se snížila teplota vzduchu u odstaveného auta), místa na té krabici nahoře bude dost :)
P38a12t79r47i34k 13C44h21r83z
Překvapuje mě, že nenaplánovali nějaký rychlý systém výměny baterií - v garážích by tak mohli mít náhradní sady baterií a v případě, že by "došla šťáva", tak jednoduše "cvak-cvak" vyměnit baterie za nové.
Případně i nějaká možnost "škálovatelnosti", kdy by se baterie vybíjely postupně po jednotlivých částech a po konci směny by se vyměnily jen ty vybité části.
L65u47d75v75í19k 37G22a77j13d90o34š79í92k
Mě spíš překvapuje, že na střeše té skříně není solární panel.
T82o44m11á44š 13V48a50l21d57e73r
Za rozumnou cenu. Ale jinak chválím počin. Když vidím jak nastartují pošťáci, sociální pracovníci.diesel, popojedou vypnou motor a opět pokračují, je mi zle. Otázkou je ale opět lidský činitel u nás. V zemi, kde se běžně přelívá z popelářského vozu nafta do kanystru v osobáku. Na hradě za Havla měli také elektromobily a jelikož neměli žádné bokem, tak jim flákali údržbu až je zhuntovali. Následné vyhodnocení: nevhodné do pravidelné služby.
J46a12r61o74m43í28r 57K69r42á61l
Ano, takovýhle elektromobil význam má.
S75t92a43n29i48s76l15a74v 47S13r22b90a
hezký počin. rizikem je, že 16 let je tak dlouhá doba, že ani německá pošta neví, jak bude vypadat doručování za 16 let. možná budou už za pár let létat drony a tisíce dodávek tak nestihne využít svou jednoduchost a začne být vyhozeným penízem. s poštou to obecně vypadá bledě-německa, aby se uživila, provozuje autobusovou dopravu, něco jako banku, česká tu roznáší cigarety, tu sbírá u benzinek ceny nafty...projekt za desítky miliónů eur už musí být joooo životaschopný. ještě že se tak děje v Německu, které potřebujeme dohnat.
L17u45d29v45í45k 88G10a95j69d72o17š72í38k
Německá pošta - na rozdíl od té české, která to podle všeho už vzdala - funguje jako plnohodnotný konkurent dopravců navázaných na e-shopy. Dokonce má v tomto segmentu v Německu dominantní postavení. Takže obava o její krach není zase až tak velká.
P73a57v62e77l 58K55u31t90i28l
Ano, stejne tak jako vozime za mesto odpadky a nehazime je z okna, kde by nam smrdeli pod nos.
To ale nemeni nic na tom ze elektrinu lze vyrobit i bez emisi. A taky na tom, ze na vyrobu benzinu se spotrebuje opravdu hodne elektriny.
M26a88r10t80i94n 36C42o75l73l54e61r
A vsadite se,že to zanedlouho bude Česká pošta mít?
M54a97r81e67k 69J46a90n13e84č69k89a
"Pošťák, který s autem mezi zastávkami ujede často sotva pár set metrů by ji nejspíš ani neocenil, brzy by z ní nejspíš dostal přinejmenším rýmu. Důležitější je, že v zimě zvládne auto zatopit, ale ani to by se nemělo přehánět."
Už chybí pouze napsat, co tam není, to se nemůže pokazit. U takového smýšlení si někdy říkám, když nebude ani ten motor, může se to přece tlačit a člověk udělá aspoň něco pro své tělo
M87i57r90e98k 88G28a39j44e64r
Ano, ta klimatizace tam neni proto, ze ji neni z ceho pohanet. Baterie by to neutahly, kdyz ridic porad nastupuje a vystupuje a vetra. I to topeni podle dovetku zrejme az moc nefunguje. Ale pro ty kolem, kdo to nebudou ridit, je to jen dobre, ze tohle bude jezdit na elektrinu.
M93i72r62e93k 97G62a21j82e78r
Prekvapilo me, ze zvolili tak maly dojezd, pouhych 80 km. To je dost riskantni, ze casto nekdo zustane na trase viset. Asi je to urceno jen do huste mestske zastavby. Myslim, ze by bylo levnejsi zvolit dojezd 120 km, aby ta auta mohla jezdit celou pracovni smenu, treba se stridajicimi ridici.
M17a79r75t86i60n 54N36o23v14o40t90n29ý
Kámoš jezdí u ČP a jeho trasa má 17 km, jsou prý i kratší v centru.
T17o89m77a84s 96T69u55m15a
a najednou strašák, že až dojde ropa tak naše civilizace zanikne je najednou tatam...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Budova Hostinec + 3 byty v České Kamenici, Nádražní ulice
Nádražní, Česká Kamenice, okres Děčín
4 490 000 Kč