Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Němečtí pošťáci si sami vyrábějí dodávku. Teď je v Česku

České veřejnosti se poprvé představuje poštovní elektromobil StreetScooter, který již využívá německá pošta. Dodávka na baterky dorazila do Česka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J88a63k76u29b 79K37o22s

14. 5. 2017 18:59

Doufám že Česká pošta auta vyrábět nebude. U nás se ještě nenaučili ani pořádně doručovat zásilky.

1 0
možnosti
JP

Tak zakladni rozdil je v tom ze nemeckou postu v 90. letech privatizovali.... ̈

V tom vidim fakt alfu a omegu, protoze soukromy podnik at si dela v mezich zakona co chce.

0 0
možnosti
VP

od úrovně vypouštěných emisí odvíjí sazba silniční daně a dalších poplatků.

Tak tuto výhodu bych z článku vypustil. V jiném článku jsem četl jak státu začínají vadit malé poplatky od vozidel EURO 6 a chystá zdražení skryté daně tj. poplatku za dálnice.

6 0
možnosti

(pří)městská rozvážka je pro elektromobily ideální pole.

Nízký dojezd a udržitelná rychlost díky typu a předvídatelnosti tras nevadí, naopak rekuperace společně s dobrým odpichem je ideální podpora pro časté zastávky/rozjezdy. K tomu není třeba hledat kompatibilní nabíječku - stačí centrální v depech.

4 0
možnosti
HT

H38o42n44z80a 87T14a39r

13. 5. 2017 14:33

Pro rozvážkové služby to ma smysl i ergonomie jen dva pedály .

Na popojízdění je elektromotor mnohrm Efejtývnější Než spalovak .

Když motor stojí Elektronika odebírá jen minimální proud. Je to stop- start- systém kterému nevadí, že se motor často zastavuje .

Rozvážka od domu k domu .V Anglii (rozvoz mléka) s tímto druhem pohonu mají dlouhé zkusenisti .

https://en.wikipedia.org/wiki/Milk_float

V ČR známe tyto vozítka s nádraží a skladů .

Kde by byl motor vytvářející hluk a emise nepoužitelný .

http://www.hybrid.cz/tagy/postovni-dodavky

https://www.youtube.com/watch?v=hLMgr_Uz53E&list=PLFiXTduNNh9dOO6osfk9-C5XRQQRCEjyB

http://www.streetscooter.eu/presse

1 0
možnosti
SK

Jen v ČR právě chybí ta malá star tupová firma, s lidmi schopnými vyrábět podobná účelová městská vozidla. Je pohodlnější koupit ojetý produkt než sám vyvíjet a vyrábět.

0 4
možnosti
TD

Mno, někdo musí lidstvu ukázat "Tudy ne, přátelé"...

4 6
možnosti
LU

Samozrejme, kde sa na Čechov blbí Nemci hrabú, veď všetku múdrosť sveta pojedli Česi, ktorí makajú na blbích Nemcov.R^

0 7
možnosti
RP

No úspora;-D.

Ceníkovka klasického Ducata je cca 650 000 Kč průměr...

Pochybuji, že kolosy jako jsou pošty kupují za ceníkové ceny...

A údržba? První dva roky záruka.. Oleje max 10 000 Kč rok? Pak slušnou část mají auta stejnou... Pneumatiky, brzdy atd. odchází stejné bez ohledu na pohon... U elektroaut se zase můžou pokazit akumulátory a hlavně bude klesat jejich kapacita v závislosti na staří... a elektřina taky není zadarmo...

Za mě je to slepá ulička, kterou nyní fanaticky podporují ekologové, protože se v tom točí neskutečné miliardy...

Pro obyčejného člověka co na to nedostane dotaci a úlevu to je o ničem... Viz např. Golf... E Golf stojí 900 000 Kč... A normální v rozumné výbavě 500 000 Kč... Za to co ušetřím objedu x zeměkouli a ještě mi zbyde ;-D

6 7
možnosti
Foto

M71a23r89e88k 38C77e61r41n56y

13. 5. 2017 17:09

To je prave argument primitivu....o cenu prece nejde.

1 5
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 4
možnosti
HT

H97o80n55z27a 78T73a53r

13. 5. 2017 15:04

Pokud parkujete v teperované garáži Akumulátory neprochladnou

Při jízdě kdy je odebírán proud se akumulátory samy zahřívájí.

+ Elektromokoru nevadí studené starty

0 3
možnosti
Foto

Jo, pro pošťáky jako dělaná. Ale v zimě to netopí, protože to nejede. V létě nechladí, protože to nejede. A na jaře a na podzim nejezdí, ale tam je jedno jestli to chladí nebo hřeje.

10 3
možnosti
JV

To si pletete s českýma výrobkama .

0 7
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...