Diskuze
Stříbrná Škoda Octavia TDI je u zlodějů nejžádanější
Děkujeme za pochopení.
Mazda 626
Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!
Jezdím s Mazdou 626 GE (2.5 V6 24v) klidnou jízdou a fascinuje mě, co si tady ti majitelé plechovek rozměru Passata posazených na podvozku z Golfa myslí, uvedeni v omyl, že nemají auto NIŽŠÍ střední třídy.
Jakmile mi v zrcátku zablikají modré vytuněné "xenony" z Globusu, tak je mi jasné, že žihadlo TDi 77kW, to edeyčko co táhne wodspodu, provede frontální předjížděcí útok. A hustý dým jak z kamen je toho svědkem.
Občas se za ním ještě v závěsu drží šťastný majitel žihadla Fabia 1.2 HTP, při pohledu na jeho otáčkoměr je mi jasné, že tam má min. 5.000 ot aby to aspoň trochu jelo - prozrazuje to i jeho zrudlý výraz v tváři a vystouplé žíly, jak se snaží promáčknout plynový pedál skrz podlahu a dát mému japonskému autu "co proto".
loleq
Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!
ty tvoje kecy sou horší něž nagelovaní frajíri v Octaviích ;-) Asi tě hodně se*ou
Pilot Fabie
Re: Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!
Asi je nastvany, ze ho vsichni predjizdi Krom toho Fabie 1.2 (12V) uz slusne akceleruje (rozumej, na dane moznosti motoru) na 3.5tis. otackach, takze 5tis. urcite ne. A jako auto pro _normalni_ lidi to staci. Holt je to celkem slusne prodavany auto - nastupce Felicii.
mirek
Re: Re: Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!
Jak může fóbie slušně akcelerovat.To je vidět že jsi nikdy neseděl v trošku silném autě.Takovej línej humus se na našem trhu dost těžko hledá.To má podstatně větší akceleraci š 110 R a navíc je o dost hezčí.
Jan
Re: Re: Re: Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!
sis trošku crnknul ne?
marek
Re: Re: Re: Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!
Demente blbej,akceleruje slušně snad s ohledem na objem a výkon.Asi těžko budu srovnávat např.tu M626 V6 se 120kW s 1.2HTP 47kW se třemi válci,ne?U té 110R,kterou se tady oháníš,byla akcelerace z 0 na 100 daleko přes 20sek.A to prosím 110R má hmotnost +/- 800kg,tedy jako dnešní Fiat Panda,Chevrolet Spark.Kdežto fábka má i v tom nejzákladnějším provedení zhruba 1030kg.To znamená,že kdybych se střetl s jakoukoliv starou škodovkou,byť v malé rychlosti,tak jí zruším předek.Tady u nás u Olomouce to otestoval borec v Oktávce-na stopce nedal přednost 105ce-5 mrtvých,trosky rozházený 100m od místa střetu.Rychlost při střetu 70.110R je možná designově nadčasová,ale jinak je to pojízdná rakev.
Mr. Dance
Re: Re: Re: Re: Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!
Prostě kdo to chce pořádně natřít stodvácám a starším sestrám a rozmetat jejich trosky aspoň 100m daleko, bez Oktávky či aspoň Fábky se neobejde...
Mazda 626
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!
Přesně tak, jsou to nejlepší auta na světě.
Oktávka - nejbezpečnější.
Fábia 1.2 tříválec - brutální zrychlení.
mgs
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!
Ty jsi fakt maco ze jo. Precti si jeste jednou co jsem napsal... _vzhledem k vykonu motoru_ Nauc se nejdrive poradne cist
mirek
Re: Re: Re: Re: Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!
Tak škoda 110 R měla akceleraci z 0 na 100 za 11,7 a když motor chodil tak i za míň.Za rakev považuji hlavně škodofky typu favorit 1 a 2 a fóbie v které se zabila má příbuzná.nedbala na rady,aby si koupila normální auto a dnes není mezi námi.Fóbia-největší omyl čechů.Podívej se na ten český zázrak,v kterém zemřela.http://www.chcizit.cz/html/benesov.html
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha