Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Střídání stráží

  12:12aktualizováno  12:12
Přesně na přelomu července a srpna se zastavila linka v německém Neckarsulmu a skončila tak éra první verze nejluxusnějšího Audi, modelu A8. Ten již změnu potřeboval, neboť od roku 1994 zejména po designové stránce vcelku zastaral. Nyní, od počátku srpna probíhají přípravy na rozjezd výroby Audi A8 druhé generace.
Poslední Audi A8 první generace

Poslední Audi A8 první generace | foto: Audi

První exemplář inovované řady, o které jsme nedávno psali v samostatném článku, by měl spatřit světlo světa ještě tento měsíc.

Doposud neckarsulmský závod opustilo dle informací automobilky 105 092 "á osmiček". Poslední z nich byla stříbrné barvy s motorem 2,8 a systémem quattro.

Na Audi nezvykle velký model získal v průběhu let i několik ocenění především od západoevropských médií, které chválily především pokrokovou hliníkovou koncepci. To, že se ingolstadtská automobilka rozhodla počátkem devadesátých let vstoupit do třídy nejluxusnějších vozů, zcela jistě zvýšilo její prestiž. Manfred Sewenig odpovědný za propagaci modelu souhlasí: "Nyní je značka Audi spojována s vyšší třídou, na čemž má model A8 zřetelnou zásluhu."

Autor:




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Podívejte se na riskantní chování českých řidičů
VIDEO: Plná čára se nepřejíždí, řidiči na to ale kašlou

Předjíždění je jedním z nejriskantnějších manévrů. Je třeba odhadnout rychlost protijedoucího vozidla a být si stoprocentně jistý, že máme dost prostoru na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.