Diskuze
Zpomalit z 50 na 30 vzduch ve městech nevyčistí, lepší je zelená vlna
Děkujeme za pochopení.
R31i26c96h45a93r76d 31K98á47b74a
Na to zpracovavali nejakou studii ??? To jako proc, to je snad naprosto jasne i selskym rozumem. Problem je, ze zklidnovacum je to uplne jedno, cilem neni snizovat emise, cilem je ridice a auta z mest permanentne vypudit. Takze zelena vlna je naprosto nezadouci. ;)
P34e78t95r 72O56t15r36u78b88a
To objevili Ameriku. Je jasné, že 50 můžu jet řekněme na 4 stupeň, na 30 potřebuji minimálně o stupeň nižší a emise budou naopak vyšší.
Ale co bych zavedl s okamžitou platností, každý nový či opravený semafor aby měl odpočet do zelené a odpočet do červené. A třeba do 5 let všechny semafory. Ať se ty start-stopy v autech využijí. Ale to asi žádného Euroúředníka zatím nenapadlo.
J84o75s68e52f 27Š30o28l13t25e86s
U nás to vyřeší jednodušejc a to přesně naopak. Dopravu ucpou, zastaví a znevýhodní, protože lidi přece začnou jezdit mhd, že jo... No tak určitě...
S35t81a44n17i15s97l36a51v 43N59ý70v95l53t
V Liberci v ulici Na Bídě byl v létě nasaven semafor, aby každému dal červenou, a za 5 vteřin se zase rozblikla oranžově. Každej tam troubil, aby si to vyžrali aspoň místní. Hlavně v noci to dávalo velkej smysl.
P60e87t66r 97B83á95č98a
Tak to je sna djasny kazdymu krome ekomozkum ne?
Nejhorsi, ze zrovna tihle myslitele jsoz u koryt a muzou podobne nesmysly nakazovat.
J32i58ř79í 28K60o55c61u73r79e24k
Jo, hlavně vypnout jaderky a místo nich postavit uhelné elektrárny. A pak se hnát po každém gramu CO2 z výfuku auta.
Kdo by to byl čekal, že FV elektrárny v tuto roční dobu nedodávají. A tak jede uhlí ve velkém.
http://www.osel.cz/9094-co-nam-soucasny-podzim-rika-o-moznostech-nemecke-energiewende.html
K75a73r16e21l 22H91o89r71n90í73č30e62k
Dobrý den,
domnívám se, že tento Váš článek je příkladem nezvládnuté odbornosti. Vzhledem k tomu, že většina našich občanů se v této oblasti tradičně vůbec neorientuje, lze takto vzbudit zcela chybnou představu, že čím nižší rychlost - tím nižší produkované emise polutantů. Přitom sedlo závislosti množství emisí na rychlosti se většinou pohybuje mezi 50 - 70 km/hod.
Skutečně palec dolů
S pozdravem ing. Karel Horníček
M92a29r27t88i32n 17V64a60n32ě44k
tak svou potřebu někomu sdělit že jsi inženýr jsi splnil, ty polutante.
M16a26r63e75k 12G26a55j59d45a
Kamiony na koleje by pomohlo .... víc než tyto detaily.
J28i83ř95í 88K41o48c94u76r36e92k
Jo, ale to budete muset zlomit národní lobby národních dopravců, aby na jejich národní koleje cizák nemoh. Za celou dobu existence EU se to nepodařilo dotáhnout do konce. Až na pár soukromníků nejezdí státní společnosti přes celý cizí stát. Třeba takové ČD Cargo se probudilo až letos a pořídilo si (konečně!!) lokomotivy schopné táhnout vlak z Rakouska před Budějovice do Nymburku. (Export ze Škodovky)
A31n77t69o65n60í10n 71S33e54b18e29r91a
Mně to žere nejmíň při rychlost 70 -80 km/ hod. Jen kolem 3 litrů na sto.
Při padesáti to žere kolem šesti a při třiceti kolem 8. Takže prosím o udělení povolení jezdit ve městě rychlostí 80 km/ hod. Děkuji
M40a67r89t57i46n 89K73a25r40á38s66e90k
No ale ta 30ka se nezkousela kvuli tomu, ze by auto zralo mene pri 30, ale kvuli tomu, ze podle nekterych vyzkumu takhle nsizena rychlost zasadne prispiva k lepsi plynulosti provozu (a tedy mene zacp a stani v kolonach) - proto to zkouseli, ale uplne to nema prukazne vysladky, tak v nemecku zavrhli.
Mimochodem co mate za auto? Mne auto zere pri 80 i 50 cca stejne (kolem 3 litru), pri 30 to splha na 4....
M44i30c98h89a68l 68P82t94á51č84e47k
Dá logiku, že zpomalení 50/30 způsobuje delší dobu jízdy, a tudíž více zplodin. Možná by si také ti ajnštajni mohli všimnout, že moderním autům se ani nechce tak pomaloučku jezdit. Třicítka je idiotskost.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej cihlového rodinného domu v Nedachlebicích.
Nedachlebice, okres Uherské Hradiště
2 600 000 Kč