Diskuze

Stuttgart zakáže vjezd dieselům starším než čtyři roky

Od roku 2018 budou v případě smogové situace do vybraných částí Stuttgartu smět jen dieselová auta splňující normu Euro 6. Těm nejstarším nebudou v té době ani čtyři roky. Stuttgart je přitom domovem hned dvou německých automobilek - Mercedesu a Porsche.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P34e84t14r 48H70o17r61á46k

5. 3. 2017 19:25

Nechápu, že ti naši policejní lemplové neumějí zkontrolovat filtry pevných částic v provozu, Stačilo by pár pokut za odstraněný filtr, dát to do televize, a oni by si ti šetřílci (a vrazi v jedné osobě) v dieselech dali pozor na odstraňování filtrů.

0 0
možnosti

Jaké z toho plyne poučení? - Kupuj si nové auto každý druhý rok. :-P

0 0
možnosti

Auta (osobní - naftová) s Euro 4 nemají standardně filtr pevných částic!!

1 0
možnosti

Čtyři? Není to moc, Antoníne Pavloviči?

Pro ekologii budeme vyhazovat nespotřebované statky a nahrazovat je novými. To bude skvělé, určitě taky zbohatneme. A nebo dvakrát velké hnědé mazlavé a nevonící?

3 0
možnosti

A kdyby měl někdo pocit, že rozbité okno stimuluje ekonomiku ...

https://cs.wikipedia.org/wiki/Klam_rozbit%C3%A9ho_okna

... tak mu doporučuju, aby si to vyzkoušel sám na sobě. Aspoň 7 stimulů po sobě.

0 0
možnosti

Titulek opět splnil účel, byť lže jako Rudé právo.

0 0
možnosti

přejmenujte na německý Detroit a zastavte výrobu nafťáků

0 0
možnosti

Nechte ty naťáky předělat na plyn a bude klid. R^

0 0
možnosti

P47e38t65r 84B56á44č22a

1. 3. 2017 14:07

Ano buzerace aut nam to vyresi ze Rv;-D

0 0
možnosti

Takže za smogové situace budou obchody zásobovat oslíci s vozkou na dvoukoláku?

2 0
možnosti

Nikoliv. Odpůrci politické ekologie budou nahnáni na nucené práce v cyklodistribuci základních potravin. Teda valstně ne, cyklisticka je přece povznesení ducha, takže ne nucené práce ale nucené povznesení ducha.

0 0
možnosti

Mimo Stuttgart chce podobná opatření zavést nejpozději do roku 2019 dalších zhruba 140 měst, mj. i například námi tak oblíbené Drážďany. Nejčastěji se počítá s tím, že zákaz by se měl týkat nejenom dieselů do EURO 5 včetně, ale též benzínů emisních tříd EURO 1 a 2, což by ze současného počtu aut v N. zakázalo vjezd 13 mil. dieselů a 3 mil. benzínů (!!!). Zákaz by měl být stálý a nikoliv jak některé zdroje chybně uvádí, že jen při smogovém alarmu. Existují však i "radikální" ochránci životního prostředí, kteří požadují zákaz vjezdu všech dieselů vč. EURO 6 s poukazem na "cinknuté" motory. A existují i "ultraradikálové", kteří požadují zákaz vjezdu pro všechny spalovací motory...

S výjimkou se zatím uvažuje jen pro auta s oprávněným zdůvodněním jako jsou nákladní vozy zavážející továrny, nákupní střediska , sanitní vozy, hasiče apod.

Tento zákaz není vyvolaný "VW dieselgate" (jak se nškdy mylně uvádí, ale vzhledem k znečištění ovzduší ve městech se připravoval již dříve. Ovšem výše uvedená aféra s motory TDI urychlila jeho zavádění.

Zatím stále není nic rozhodnuto, ale žádná legrace to tedy rozhodně nebude...

0 0
možnosti

P41e84t46r 82B66á67č79a

1. 3. 2017 14:08

Jeste by to chtel nekoho kdo bude pozadovat zakaz ekoteroristu.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...