Diskuze
Impreza se nečekaně vrátila do Evropy. Už jsme s ní jeli
Děkujeme za pochopení.
L93a12d62i81s62l50a95v 13K26a93l39o65u23s
Subaru mohlo být dobrou volbou. Bohužel v českém podání je lepší se této značce, a hlavně nenažraným servisům vyhnout. Nová impreza se dodává s lineartronikem, což je ekonomická past na majitele. Počítám po 100 tis. km bude třeba repas, a ten bude stát majlant. Pokud by se inspirovali u Toyoty s e-CVT, kde je to na principu planetové převodovky na rozdíl od variátoru, tak by to bylo OK. Subaru je jen pro fajnšmekry, kteří zkousnou money mining servisů.
T55o17m45á94š 43Z23e28m87a80n
Paradoxně v USA se Impreza prodává s manuálem i v jiné verzi než WRX. Druhým zklamáním je absence trvalého pohonu všech kol a nahrazení diferenciálu spojkou..
p.s. Kdo by si přál, aby motor a převodovku z WRX strčili do Forestra?
Mimochodem, u automatů včetně variátorů mi nevadí chování otáček motoru, ale absence spojky - prostě odpojit motor od pohonu, kdy chci já.
P44e70t18r 90M97a45r81e31č28e78k
Ovšem ten automat je neskutečná stupidita!
P14ř51e58m87y30s58l 37H97r16o78m39a85d85a
Tak hlavně mne udivuje velice příznivá cena. 560 tisíc za nové auto. Použitelnou ojetinu koupíte kolem 200 tisíc. No a pořád je to stará ojetina a hlavně koncepčně jiný vůz. Zvláště u Subaru to platí, tam nevěřte pohádkám o tom, že schválně vyvíjejí horší auta, než v předchozích generacích. Mít to klasické manuální řazení, tak do toho rozhodně půjdu. Možná to CVT i překousnu. Ať počítám jak počítám, tak nové auto vyjde nakonec levněji než ojetina za 200 tisíc, kde stejně musíte měnit všechny spotřebáky. Navíc u Subaru je záruka 5 let na všechno.
M86a40r59e23k 22J16a91n69e64č10k89a
CVT je fajn, akorát nemá už takovou vysokou životnost jako starší HDM, ale hlavně hodně Čechů neumí jezdit s automaty a berou si sebou návyky z manuálu a neustále mají potřebu kvedlat voličem a pokud se k tomu zanedbává i údržba, tak CVT se odporoučí pak celkem rychle. Osobně bych se CVT nebál.
K81a32r30e73l 24V20a35c24h76u64t
Celý život jsem jezdil v auty, které měly nejprve jen 4, pak i 5 rychlostních stupňů při manuálním řazení - a hodně jsem toužil po voze se 6 stupňovou převodovkou.
Nyní ji máme a to řazení si náramně užívám a moc mě to baví. Uznávám ale, že tento způsob zábavy není pro každého. Někdo si holt pořídí raději tuto novou Imprezu. ... A tak to má být. Každému se může líbit něco jiného, tak jako se všem klukům nelíbí ta stejná holka.
K60a93r78e27l 82V58a83c31h59u48t
Pardon: Nyní HO máme (ten vůz, nikoli tedy Imprezu). Omlouvám se za překlep.
P35e18t48r 51H67o16r96á37k
Tohle nemá s původní imprezou nic společného.
M62a82r95e53k 25J19a31n77e63č30k31a
Nesmysl, stačí se podívat ne předešlé generace, na jakých startovních motorizacích začínaly, což mnoho lidí, jak vidno dodnes stále netuší a okamžitě vidí pouze model WRX nebo vrcholovou verzi WRX STi
O53d19s41t75r85a81n17ě32n48ý 98U24ž75i87v65a98t50e56l
J70i84ř70í 69S97c20h82w72a67c48h
ano, "svižná jízda" je opakem té "důchodcovské" a vůbec to nemusí být o překračování limitů.....
V62á52c94l27a10v 25K15o93v41á62ř
Jak už jsem někde psal, tak v evropských testech má Impreza průměrnou spotřebu kolem deseti litrů a v amerických kolem osmi (že by novináři v eu neuměli jezdit s CVT?). Navíc testy byly ve verzi sport u které i subaru udává spotřebu 7.2 litrů. Dle amerického sdružení spotřebitelů je u dvoulitru my2017 průměrná spotřeba 7.84 litrů. A i celosvětová statistika Fuellly uvádí dlouhodobou průměrnou spotřebu kolem 8l.
J60a82r58o37s48l16a17v 87D25r67o73z17d
Verim tomu. S XV 2.0, ktere je vyssi a ma tedy vetsi celni odpor, neni zadny problem jezdit dlouhodobe pod 9.
J39i58ř45í 82N48e42u65m13e19i49s83t85e55r
Designová prapodivnost.
D17a65v20i11d 21H41u59r13k74a
At si kazdy mysli co chce a koupi si co chce. Ja mam od 2007 uz treti auto s variatorem a nechci nic jineho. Ma otazka pri vyberu auta smeruje k moznosti variatoru. Ano, i prodejci se divi. Ale my ho v rodine zboznujeme. Dcera ma Jazz s variatorem uz taky. A proc? Naucili jsme se to pouzivat a vyuzivat a proste nam vyhovuje. Chce to jinak jezdit. Ale je to dobre, netreba na variator jen nadavat. Ony ty automobilky asi vi, proc to vyrabi
P51e79t87r 45A65g68u64l42á65r
CVT máme v Mitsubishi Outlander spíše omylem. Teď má najeto 250000, zatím bez problémů a to přesto, že je to docela těžké a veliké auto. Jezdí se s tím sice docela dobře, ale také nemám moc rád zvuk vytočeného motoru.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...