Diskuze

Impreza se nečekaně vrátila do Evropy. Už jsme s ní jeli

Subaru za pár let přestavělo svojí evropskou nabídku, dnes o sobě hrdě říká, že je to značka SUV. Pravda, jezdí stále náramně i když mají zvýšený podvozek, ale stejně je nejslavnějším modelem impreza, to je dnes pohledný hatchback, který se obejde bez outdoorové výbavy. A to nejdůležitější - pohon všech kol - samozřejmě má.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Subaru mohlo být dobrou volbou. Bohužel v českém podání je lepší se této značce, a hlavně nenažraným servisům vyhnout. Nová impreza se dodává s lineartronikem, což je ekonomická past na majitele. Počítám po 100 tis. km bude třeba repas, a ten bude stát majlant. Pokud by se inspirovali u Toyoty s e-CVT, kde je to na principu planetové převodovky na rozdíl od variátoru, tak by to bylo OK. Subaru je jen pro fajnšmekry, kteří zkousnou money mining servisů.

0 0
možnosti

T21o65m80á18š 89Z73e23m24a61n

22. 11. 2017 20:57

Paradoxně v USA se Impreza prodává s manuálem i v jiné verzi než WRX. Druhým zklamáním je absence trvalého pohonu všech kol a nahrazení diferenciálu spojkou..

p.s. Kdo by si přál, aby motor a převodovku z WRX strčili do Forestra?

Mimochodem, u automatů včetně variátorů mi nevadí chování otáček motoru, ale absence spojky - prostě odpojit motor od pohonu, kdy chci já.

0 0
možnosti

Ovšem ten automat je neskutečná stupidita!

0 0
možnosti

Tak hlavně mne udivuje velice příznivá cena. 560 tisíc za nové auto. Použitelnou ojetinu koupíte kolem 200 tisíc. No a pořád je to stará ojetina a hlavně koncepčně jiný vůz. Zvláště u Subaru to platí, tam nevěřte pohádkám o tom, že schválně vyvíjejí horší auta, než v předchozích generacích. Mít to klasické manuální řazení, tak do toho rozhodně půjdu. Možná to CVT i překousnu. Ať počítám jak počítám, tak nové auto vyjde nakonec levněji než ojetina za 200 tisíc, kde stejně musíte měnit všechny spotřebáky. Navíc u Subaru je záruka 5 let na všechno.

0 0
možnosti

CVT je fajn, akorát nemá už takovou vysokou životnost jako starší HDM, ale hlavně hodně Čechů neumí jezdit s automaty a berou si sebou návyky z manuálu a neustále mají potřebu kvedlat voličem a pokud se k tomu zanedbává i údržba, tak CVT se odporoučí pak celkem rychle. Osobně bych se CVT nebál.

1 0
možnosti

Celý život jsem jezdil v auty, které měly nejprve jen 4, pak i 5 rychlostních stupňů při manuálním řazení - a hodně jsem toužil po voze se 6 stupňovou převodovkou.

Nyní ji máme a to řazení si náramně užívám a moc mě to baví. R^ Uznávám ale, že tento způsob zábavy není pro každého. Někdo si holt pořídí raději tuto novou Imprezu. ;-) ... A tak to má být. Každému se může líbit něco jiného, tak jako se všem klukům nelíbí ta stejná holka.

2 0
možnosti

Pardon: Nyní HO máme (ten vůz, nikoli tedy Imprezu). Omlouvám se za překlep.

0 0
možnosti

P73e26t27r 76H93o91r46á85k

21. 11. 2017 12:19

Tohle nemá s původní imprezou nic společného.

6 0
možnosti

Nesmysl, stačí se podívat ne předešlé generace, na jakých startovních motorizacích začínaly, což mnoho lidí, jak vidno dodnes stále netuší a okamžitě vidí pouze model WRX nebo vrcholovou verzi WRX STi ;-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 15
možnosti

ano, "svižná jízda" je opakem té "důchodcovské" a vůbec to nemusí být o překračování limitů.....

10 1
možnosti

Jak už jsem někde psal, tak v evropských testech má Impreza průměrnou spotřebu kolem deseti litrů a v amerických kolem osmi (že by novináři v eu neuměli jezdit s CVT?). Navíc testy byly ve verzi sport u které i subaru udává spotřebu 7.2 litrů. Dle amerického sdružení spotřebitelů je u dvoulitru my2017 průměrná spotřeba 7.84 litrů. A i celosvětová statistika Fuellly uvádí dlouhodobou průměrnou spotřebu kolem 8l.

0 0
možnosti

Verim tomu. S XV 2.0, ktere je vyssi a ma tedy vetsi celni odpor, neni zadny problem jezdit dlouhodobe pod 9.

0 0
možnosti

Designová prapodivnost.

4 0
možnosti

J52a67n 51K20o53v90á87ř

21. 11. 2017 8:21

Mně se moc líbí.

8 0
možnosti

D88a67v42i44d 67H35u47r84k46a

21. 11. 2017 6:20

At si kazdy mysli co chce a koupi si co chce. Ja mam od 2007 uz treti auto s variatorem a nechci nic jineho. Ma otazka pri vyberu auta smeruje k moznosti variatoru. Ano, i prodejci se divi. Ale my ho v rodine zboznujeme. Dcera ma Jazz s variatorem uz taky. A proc? Naucili jsme se to pouzivat a vyuzivat a proste nam vyhovuje. Chce to jinak jezdit. Ale je to dobre, netreba na variator jen nadavat. Ony ty automobilky asi vi, proc to vyrabi

5 4
možnosti

P35e15t55r 72A27g13u43l40á94r

21. 11. 2017 7:32

CVT máme v Mitsubishi Outlander spíše omylem. Teď má najeto 250000, zatím bez problémů a to přesto, že je to docela těžké a veliké auto. Jezdí se s tím sice docela dobře, ale také nemám moc rád zvuk vytočeného motoru.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!