Diskuze
Impreza se nečekaně vrátila do Evropy. Už jsme s ní jeli
Děkujeme za pochopení.
L77a52d75i56s57l63a35v 16K93a95l16o43u16s
Subaru mohlo být dobrou volbou. Bohužel v českém podání je lepší se této značce, a hlavně nenažraným servisům vyhnout. Nová impreza se dodává s lineartronikem, což je ekonomická past na majitele. Počítám po 100 tis. km bude třeba repas, a ten bude stát majlant. Pokud by se inspirovali u Toyoty s e-CVT, kde je to na principu planetové převodovky na rozdíl od variátoru, tak by to bylo OK. Subaru je jen pro fajnšmekry, kteří zkousnou money mining servisů.
T61o39m35á39š 80Z77e86m53a49n
Paradoxně v USA se Impreza prodává s manuálem i v jiné verzi než WRX. Druhým zklamáním je absence trvalého pohonu všech kol a nahrazení diferenciálu spojkou..
p.s. Kdo by si přál, aby motor a převodovku z WRX strčili do Forestra?
Mimochodem, u automatů včetně variátorů mi nevadí chování otáček motoru, ale absence spojky - prostě odpojit motor od pohonu, kdy chci já.
P38e18t53r 70M39a37r72e18č58e72k
Ovšem ten automat je neskutečná stupidita!
P26ř23e48m43y46s49l 30H29r26o52m56a26d65a
Tak hlavně mne udivuje velice příznivá cena. 560 tisíc za nové auto. Použitelnou ojetinu koupíte kolem 200 tisíc. No a pořád je to stará ojetina a hlavně koncepčně jiný vůz. Zvláště u Subaru to platí, tam nevěřte pohádkám o tom, že schválně vyvíjejí horší auta, než v předchozích generacích. Mít to klasické manuální řazení, tak do toho rozhodně půjdu. Možná to CVT i překousnu. Ať počítám jak počítám, tak nové auto vyjde nakonec levněji než ojetina za 200 tisíc, kde stejně musíte měnit všechny spotřebáky. Navíc u Subaru je záruka 5 let na všechno.
M82a37r74e52k 83J87a35n27e37č50k66a
CVT je fajn, akorát nemá už takovou vysokou životnost jako starší HDM, ale hlavně hodně Čechů neumí jezdit s automaty a berou si sebou návyky z manuálu a neustále mají potřebu kvedlat voličem a pokud se k tomu zanedbává i údržba, tak CVT se odporoučí pak celkem rychle. Osobně bych se CVT nebál.
K96a89r44e31l 12V62a31c31h14u70t
Celý život jsem jezdil v auty, které měly nejprve jen 4, pak i 5 rychlostních stupňů při manuálním řazení - a hodně jsem toužil po voze se 6 stupňovou převodovkou.
Nyní ji máme a to řazení si náramně užívám a moc mě to baví. Uznávám ale, že tento způsob zábavy není pro každého. Někdo si holt pořídí raději tuto novou Imprezu. ... A tak to má být. Každému se může líbit něco jiného, tak jako se všem klukům nelíbí ta stejná holka.
K40a11r43e85l 32V48a17c90h36u95t
Pardon: Nyní HO máme (ten vůz, nikoli tedy Imprezu). Omlouvám se za překlep.
P21e52t60r 86H11o61r30á33k
Tohle nemá s původní imprezou nic společného.
M69a47r97e85k 96J75a49n59e84č97k24a
Nesmysl, stačí se podívat ne předešlé generace, na jakých startovních motorizacích začínaly, což mnoho lidí, jak vidno dodnes stále netuší a okamžitě vidí pouze model WRX nebo vrcholovou verzi WRX STi
O34d93s61t31r52a36n41ě65n60ý 49U27ž35i10v54a54t54e39l
J56i30ř49í 41S96c61h66w71a54c13h
ano, "svižná jízda" je opakem té "důchodcovské" a vůbec to nemusí být o překračování limitů.....
V66á45c72l63a19v 76K46o70v27á89ř
Jak už jsem někde psal, tak v evropských testech má Impreza průměrnou spotřebu kolem deseti litrů a v amerických kolem osmi (že by novináři v eu neuměli jezdit s CVT?). Navíc testy byly ve verzi sport u které i subaru udává spotřebu 7.2 litrů. Dle amerického sdružení spotřebitelů je u dvoulitru my2017 průměrná spotřeba 7.84 litrů. A i celosvětová statistika Fuellly uvádí dlouhodobou průměrnou spotřebu kolem 8l.
J38a44r74o29s63l71a30v 29D71r84o52z30d
Verim tomu. S XV 2.0, ktere je vyssi a ma tedy vetsi celni odpor, neni zadny problem jezdit dlouhodobe pod 9.
D37a63v10i22d 54H29u76r34k41a
At si kazdy mysli co chce a koupi si co chce. Ja mam od 2007 uz treti auto s variatorem a nechci nic jineho. Ma otazka pri vyberu auta smeruje k moznosti variatoru. Ano, i prodejci se divi. Ale my ho v rodine zboznujeme. Dcera ma Jazz s variatorem uz taky. A proc? Naucili jsme se to pouzivat a vyuzivat a proste nam vyhovuje. Chce to jinak jezdit. Ale je to dobre, netreba na variator jen nadavat. Ony ty automobilky asi vi, proc to vyrabi
P47e98t68r 60A45g50u52l35á41r
CVT máme v Mitsubishi Outlander spíše omylem. Teď má najeto 250000, zatím bez problémů a to přesto, že je to docela těžké a veliké auto. Jezdí se s tím sice docela dobře, ale také nemám moc rád zvuk vytočeného motoru.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...