Už tradičně se na tento sportovní svátek připravují automobilky a představují extra pro Super Bowl natočené reklamní spoty.
Hvězdou reklamy Mercedesu odkazující na slavný snímek Bezstarostná jízda (Easy Rider) je Mercedes-AMG GT Roadster.
Motorkářské doupě, ve kterém jukebox nabízí jen kultovní skladbu „Born to be wild“ od Steppenwolf a potetovaní vousáči, kteří už dávno nejsou mladí, se chlapácky baví, ztuhne, když jim jejich harleye vyrovnané před vchodem zablokuje německý supersport.
A za jeho volantem je 76letý Peter Fonda ve stejné bundě, ve které frajeřil v Bezstarostné jízdě v roce 1969; jak poznamená jedna z drsných motorkářek: „Pořád je to štramák.“ To všechno se děje na Route 66 skoro padesát let poté, co si postmoderní kovbojové Kapitán Amerika a Billy the Kid (Fonda s Dennisem Hopperem) udělali z cesty napříč Amerikou jeden velký mejdan.
Kdo jiný by tento manifest hippie měl dnes parodovat než bratři Joel a Ethan Coenové, kteří se proslavili filmy Big Lebowski, Fargo, Bratříčku, kde jsi? nebo Tahle země není pro starý. V minutové reklamě je z Bezstarostné jízdy vše důležité pro pamětníky zapomenutých dob i ty, kdo o Route 66 nikdy neslyšeli.
Bezstarostná jízda v mercedesu bude hledat při letošním Super Bowlu těžko konkurenci. Lexus, značka japonské Toyoty zaměřená speciálně na Americký trh, zdůrazňuje ve svém spotu technicistní vytříbenost: