Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Superb Combi: první škodovka, která nepotřebuje klíček

  13:20aktualizováno  13:43
Superb Combi už zná svůj ceník. Na frankfurtském autosalonu, který dnes otevírá novinářům, představuje vychytávky, jež ostatní škodovky neznají. Třeba zavírání kufru tlačítkem. Z nabídky vypadává nejslabší turbodiesel.

Největší škodovka bude lákat především na obří kufr, který pobere až 633 litrů nákladu, při sklopených zadních dokonce 1 865 litrů.

"Koncem září již naše prodejní síť začne přijímat objednávky, ke svým majitelům dorazí první vozy ještě před Vánoci," upřesňuje Jan Hurt, vedoucí prodeje značky Škoda pro střední Evropu. Škoda chce letos prodat kolem 2 000 Superbů Combi. Příští rok má ve verzi sedan a kombi vyrobit 45 000 vozů. Škoda očekává, že verze kombi by mohla mít na některých trzích větší podíl než dosud vyráběná verze sedan. Například v Německu nebo ČR by se podíl kombi mohl pohybovat kolem 60 procent.

Novinkou ve výbavě jsou elektricky ovládané páté dveře, stačí zmáčknout tlačítko a elektromotory obstarají ostatní. Vtipně je řešeno osvětlení zavazadlového prostoru v pátých dveřích: neosvětluje totiž jen zavazadlový prostor, ale i celou plochu kolem zádě vozu. Další vyjímatelná LED svítilna se nachází na levé straně zavazadlového prostoru. Je vybavena akumulátorem a v případě potřeby je možno ji vyjmout ze svého držáku, který funguje zároveň k dobíjení. Ve svítilně je magnet, pomocí něhož je možno ji upevnit na karoserii a použít například při opravě kola.

Superb je také první škodovka, která dostává příplatkový systém bezklíčkového odemykání/zamykání a startování. Stačí mít klíček v kapse a superb pozná, že jste u auta, když odcházíte, jednoduše zmáčknete tlačítko na klice. Motor se také startuje tlačítkem na přístrojovce.

Za pozornost stojí také velké dvoudílné panoramatické okno. Z nabídky motorů vypadl nejlabší turbodiesel 1,9, zbytek zůstává beze změn (naftové 2,0, benzinové 1,8 a 3,6). Základním motorem je benzinový přeplňovaný motor 1,4, u nejsilnějších motorů bude k mání pohon všech kol 4x4.

V Česku republice bude kombíkový superb k mání ve čtyřech stupních výbavy: Comfort, Ambition, Elegance a nejvyšší Exclusive. Nejlevnější Superb Combi bude za dvacetitisícový příplatek v porovnání s verzí sedan. Nejlevnější varianta s benzinovým motorem 1,4 TSI/92 kW a šestistupňovou manuální převodovkou vyjde na 589 900 korun

Součástí standardní výbavy je třeba sedm airbagů včetně kolenního, stabilizační systém ESP, hydraulický brzdový asistent a elektronická uzávěrka diferenciálu. Standardní výbava základní verze Comfort obsahuje, 16" kola, autorádio Swing s možností přehrávání CD a MP3, klimatizaci, elelktricky ovládaná okna a zrcátka, centrální zamykání, tónovaná skla a střešní nosič.

Ambition nabídne navíc bi-xenonové světlomety, přední mlhové světlomety, palubní počítač Maxi Dot, Climatronic – dvouzonovou klimatizaci s elektronickou regulací a pachovým filtrem, parkovací asistent, tempomat, eloxovaný střešní nosič a vyhřívaná přední sedadla. Superb ve výbavě Ambition startuje na 674 900 korunách.

Výbavova Elegance má oproti verzi Ambition navíc 17" kola z lehké slitiny, elektricky ovládané otevírání a zavírání dveří zavazadlového prostoru nebo audiosystém s měničem na 6 CD/MP3.

Nejvyšší výbavový stupeň Exclusive má mimo jiné interiér čalouněný Alcantarou, čtyřramenný multifunkční volant pro ovládání radia a telefonu, sound systém s deseti reproduktory včetně digitálního equalizéru.

Motor/výbava Comfort Ambition Elegance Exclusive

1,4 TSI/ 92 kW, 6° manuální převodovka

589 900,- 674 900,- 734 900,- X
1,8 TSI/ 118 kW, 6° manuální převodovka 649 900,- 734 900,- 794 900,- 856 900,-
1,8 TSI/ 118 kW, 7° automat DSG 719 900,- 804 900,- 864 900,- 926 900,-
1,8 TSI 4x4/ 118 kW, 6° manuální převodovka 709 900,- 794 900,- 854 900,- 916 900,-
3,6 FSI V6 4x4/ 191 kW, 6° automat DSG 864 900,- 949 900,- 1 009 900,- 1 071 900,-
2,0 TDI PD DPF/103 kW, 6° manuální převodovka 644 900,- 729 900,- 789 900,- X
2,0 TDI PD DPF/103 kW, 6° automat DSG 714 900,- 799 900,- 859 900,- X
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6° manuální převodovka 704 900,- 789 900,- 849 900,- 911 900,-
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6° automat DSG 774 900,- 859 900,- 919 900,- 981 900,-
2,0 TDI CR DPF 4x4/125 kW, 6° manuální převodovka 764 900,- 849 900,- 909 900,- 971 900,-
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Autor:




Nejčtenější

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.