Absolutně nejprodávanějším modelem na českém trhu byla Škoda Fabia, která s 27.902 prodanými vozy kralovala ve třídě malých automobilů s podílem 74 procent. Mezi malými vozy následoval Peugeot 206 s 2158 prodanými auty a Renault Thalia s odbytem 1368 vozů. Mezi mini vozy vedlo Daewoo Matiz s 1081 prodanými auty,
před Renaultem Twingo (323 vozů) a Fiatem Seicento (239 aut).
V nižší střední třídě se nejlépe prodával Peugeot 307 s 1427 vozy, následoval Ford Focus s 1185 auty a VW Golf s odbytem 1001 aut. Ve střední třídě vedla opět Škoda, která prodala 10.427 Octavií. VW Passat si vybralo 1644 zájemců a třetí Ford Mondeo 922 zákazníků.
Mezi luxusními auty bylo se 77 prodanými vozy nejúspěšnější BMW řady 7, druhý skončil s 51 prodanými auty Mercedes třídy S a třetí Audi A8 se 17 vozy. Mezi sportovními vozy se nejlépe prodávalo BMW trojkové řady s 46 vozy, před Hyundai Coupe s prodejem 21 aut a Mercedesem CLK se shodným počtem prodaných
vozů.
Model Hyundai Santa Fe s 226 prodanými auty obsadil první příčku mezi terénními vozy před Toyotou RAV4 s prodejem 213 vozů a Mitsubishi Pajero s 200 prodanými automobily. Mezi velkoprostorovými vozy a minivany byl nejprodávanější Citroen Xsara Picasso s 619 prodanými auty, následoval model Berlingo stejné značky s odbytem 532 aut a Renault Scénic s 527 prodanými vozy. Prodej nových osobních automobilů v ČR klesl v 1. pololetí letošního roku meziročně o 2,65 procenta na 76.154 vozidel.