Diskuze
Škoda by mohla přesunout výrobu Superbu do Německa
Děkujeme za pochopení.
K81a18r47e65l 72B52l95á87h47a
No konečně začínáme převádět jednotlivé výroby do rozvojových zemí s levnější pracovní silou.
M39a34r78t84i28n 48D15o29h40n57a92l
Prdlajs nestíhání v Kvasinách.. do Německa chtějí přesunout Superby, aby si Němci zvýšili produktivitu práce na odměny. Superby jsou nejdražší škodovky:o)
J67a40n 26B63a33m43b94u63c65h
Racionální reakce vedení VW.
Odborům evidentně ztuhl úsměv na tváři a začnou se k flexibilní pracovní době stavět trochu jinak. Se stavem pracovního trhu nic nenadělají a zpoždění + dodací lhůty na kodiaq a atecu jsou také věcí diskuse. O to více včasné dodání karoq + délka dodacích lhůt je otazníkem.
Pokud si odbory pletou vyjednávání s vydíráním, podobné reakce budou následovat.
J56a98n 46P84š69e61n83i52č29k74a
V zasade mas pravdu, ale je jen otazka casu kdy zacou "sponovat" odbory v Nemecku.
M85a62r84i94á94n 76B60e62d56n14á16r18i65k
Tak Suprerb táhne a poptávka po něm je opravdu velká, tak se nedivím, že jej budou chtít přesunout, nebo udělat split, kdy v ČR bude výroba pro náš a východní trh a v Německu pro ten západní.
P14e83t52r 51K91o83p41l38í57k
Škodováci si vystávkovali vyšší platy a tady vidí výsledek. Gratuluji! :)
M41i32c90h39a87l 92N24a65j64m62a98n
Jak souvisí vyšší platy pro dělníky s vysokou poptávkou po Superbu? Tak vysoké platy zas ti dělníci nemají, aby masově kupovali Superby......
R40a82d45e30k 85H72o80l47e59c59e47k
Nikomu ztrátu práce nepřeju tolik, jako škodovákům.
Když v krizi dělali 4 dny v týdnu, natahovali ruku a tvářili se, že mají nárok jako by pracovali 5 dní. Když se firmě daří, mají pocit, že to je jejich firma a mají tedy nárok na podílu na zisku. Když je ale firma osloví, že by potřebovala, aby odpravovali více hodin, které jim nabízí i náležitě zaplatit, najednou to není jejich firma a navíc nehodlají hnout ani prstem.
A tenhle přesun Superbu je toho důkazem. Odbory vyzývají, aby lidé navíc nepracovali, ale zároveň řvou, že nechtějí, aby se výroba přesunula. Řešení nenabízí vůbec žádné a jediná jejich starost jsou prachy na výplatní pásce.
Mě to mrzí. Nezávidím jim, kolik berou, naopak bych byl rád, kdyby v době prosperity pracovali třeba o dva dny v měsíci (cca 10 %) víc a brali za to klidně o 20 % víc. Měli by z toho totiž nejen oni, ale i my všichni ostatní, protože by tím pomohli naší ekonomice.
M42i11r27o20s91l67a87v 45R38e30š62k13o
Kdyby jste se líp informoval tak tady nejde o to že lidi co tam jsou nechtějí pracovat .tu jde ó to že se blbě shání noví . Navíc se informujte o 18ti směném systému ve kterém se aktuálně pracuje a pak tu něco vykládejte
A88n66t47o89n48í52n 19S10e42b53e69r15a
To auto stejně není pro bežné čechy. Ať si to vyrábějí třeba na Haiti
J70a96r68d57a 19H80o71f52m95a55n91n
a pro koho tedy je ?
P96e55t71r 93K21o30t42o19l30a41n
Asi z vas prehledl fakt ze pujde az o treti generaci superbu, ale Odbory kovo jsou pripraveny tomu zabranit.
J65a96r15d42a 56H20o16f38m42a98n56n
jen nám nikde odbory neříkají jakým právem
P57e15t31r 70Č28e86r28m49á90k
Vcelku bežná věc, v rámci koncernu se normální že jednotlivé továrny soutěží mezi sebou kdo nabídne potřebnou kapacitu za nejlepších podmínek. Stejně jako dnes nepřijde nikomu divné že Audi Q7 a Škoda Citigo se vyrábí v Blavě a naopak Seaty v Čechách, tak by byl Superb z Německa.
J60o68s43e74f 50M44i76š58k96o79v98s44k48ý
Škodovka má momentálně velmi dobrý prodej a kapacity v Česku zkrátka nestačí. Navrhli ve Škodovce klouzavý víkend, takže by se využívalo rovnoměrně všech 7 dnů v týdnu. Odbory jsou proti. A tak se zrodil tenhle nápad a odbory jsou proti. Je to asi trochu válka, ale řešení se snad najde. Nevyužít skvělou prodejní sezonu, to by byl velký hřích a dárek pro konkurenci.
J72a15r98d63a 25H61o69f64m23a63n55n
odbory jsou brzdou kdekoliv jsou............. čehokoliv
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...