Diskuze

Škoda by mohla přesunout výrobu Superbu do Německa

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto chce podle odborářů přesunout výrobu následníka modelu Superb do Německa. Důvodem má být velká poptávka po vozech značky Škoda, kdy továrny nestíhají uspokojit poptávku. Mluvčí Škody Auto Zdeněk Štěpánek informaci nepotvrdil, ale ani nevyvrátil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No konečně začínáme převádět jednotlivé výroby do rozvojových zemí s levnější pracovní silou. ;-)

0 0
možnosti

Prdlajs nestíhání v Kvasinách.. do Německa chtějí přesunout Superby, aby si Němci zvýšili produktivitu práce na odměny. Superby jsou nejdražší škodovky:o)

0 0
možnosti

Racionální reakce vedení VW.

Odborům evidentně ztuhl úsměv na tváři a začnou se k flexibilní pracovní době stavět trochu jinak. Se stavem pracovního trhu nic nenadělají a zpoždění + dodací lhůty na kodiaq a atecu jsou také věcí diskuse. O to více včasné dodání karoq + délka dodacích lhůt je otazníkem.

Pokud si odbory pletou vyjednávání s vydíráním, podobné reakce budou následovat. RvX

4 2
možnosti

V zasade mas pravdu, ale je jen otazka casu kdy zacou "sponovat" odbory v Nemecku.

0 0
možnosti

Tak Suprerb táhne a poptávka po něm je opravdu velká, tak se nedivím, že jej budou chtít přesunout, nebo udělat split, kdy v ČR bude výroba pro náš a východní trh a v Německu pro ten západní.

0 0
možnosti

P28e77t50r 82K48o71p23l54í35k

25. 9. 2017 21:10

Škodováci si vystávkovali vyšší platy a tady vidí výsledek. Gratuluji! :)

2 5
možnosti

Jak souvisí vyšší platy pro dělníky s vysokou poptávkou po Superbu? Tak vysoké platy zas ti dělníci nemají, aby masově kupovali Superby......;-)

4 1
možnosti

Nikomu ztrátu práce nepřeju tolik, jako škodovákům.

Když v krizi dělali 4 dny v týdnu, natahovali ruku a tvářili se, že mají nárok jako by pracovali 5 dní. Když se firmě daří, mají pocit, že to je jejich firma a mají tedy nárok na podílu na zisku. Když je ale firma osloví, že by potřebovala, aby odpravovali více hodin, které jim nabízí i náležitě zaplatit, najednou to není jejich firma a navíc nehodlají hnout ani prstem.

A tenhle přesun Superbu je toho důkazem. Odbory vyzývají, aby lidé navíc nepracovali, ale zároveň řvou, že nechtějí, aby se výroba přesunula. Řešení nenabízí vůbec žádné a jediná jejich starost jsou prachy na výplatní pásce.

Mě to mrzí. Nezávidím jim, kolik berou, naopak bych byl rád, kdyby v době prosperity pracovali třeba o dva dny v měsíci (cca 10 %) víc a brali za to klidně o 20 % víc. Měli by z toho totiž nejen oni, ale i my všichni ostatní, protože by tím pomohli naší ekonomice.

13 7
možnosti

Kdyby jste se líp informoval tak tady nejde o to že lidi co tam jsou nechtějí pracovat .tu jde ó to že se blbě shání noví . Navíc se informujte o 18ti směném systému ve kterém se aktuálně pracuje a pak tu něco vykládejte

3 1
možnosti

To auto stejně není pro bežné čechy. Ať si to vyrábějí třeba na Haiti Rv

0 10
možnosti

a pro koho tedy je ? 8-o

4 0
možnosti

Asi z vas prehledl fakt ze pujde az o treti generaci superbu, ale Odbory kovo jsou pripraveny tomu zabranit.

0 0
možnosti

jen nám nikde odbory neříkají jakým právem

1 0
možnosti

Vcelku bežná věc, v rámci koncernu se normální že jednotlivé továrny soutěží mezi sebou kdo nabídne potřebnou kapacitu za nejlepších podmínek. Stejně jako dnes nepřijde nikomu divné že Audi Q7 a Škoda Citigo se vyrábí v Blavě a naopak Seaty v Čechách, tak by byl Superb z Německa.

6 0
možnosti

Škodovka má momentálně velmi dobrý prodej a kapacity v Česku zkrátka nestačí. Navrhli ve Škodovce klouzavý víkend, takže by se využívalo rovnoměrně všech 7 dnů v týdnu. Odbory jsou proti. A tak se zrodil tenhle nápad a odbory jsou proti. Je to asi trochu válka, ale řešení se snad najde. Nevyužít skvělou prodejní sezonu, to by byl velký hřích a dárek pro konkurenci.

6 1
možnosti

odbory jsou brzdou kdekoliv jsou............. čehokoliv

5 7
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...