Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda by mohla přesunout výrobu Superbu do Německa

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto chce podle odborářů přesunout výrobu následníka modelu Superb do Německa. Důvodem má být velká poptávka po vozech značky Škoda, kdy továrny nestíhají uspokojit poptávku. Mluvčí Škody Auto Zdeněk Štěpánek informaci nepotvrdil, ale ani nevyvrátil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No konečně začínáme převádět jednotlivé výroby do rozvojových zemí s levnější pracovní silou. ;-)

0 0
možnosti

Prdlajs nestíhání v Kvasinách.. do Německa chtějí přesunout Superby, aby si Němci zvýšili produktivitu práce na odměny. Superby jsou nejdražší škodovky:o)

0 0
možnosti

Racionální reakce vedení VW.

Odborům evidentně ztuhl úsměv na tváři a začnou se k flexibilní pracovní době stavět trochu jinak. Se stavem pracovního trhu nic nenadělají a zpoždění + dodací lhůty na kodiaq a atecu jsou také věcí diskuse. O to více včasné dodání karoq + délka dodacích lhůt je otazníkem.

Pokud si odbory pletou vyjednávání s vydíráním, podobné reakce budou následovat. RvX

4 2
možnosti

V zasade mas pravdu, ale je jen otazka casu kdy zacou "sponovat" odbory v Nemecku.

0 0
možnosti

Tak Suprerb táhne a poptávka po něm je opravdu velká, tak se nedivím, že jej budou chtít přesunout, nebo udělat split, kdy v ČR bude výroba pro náš a východní trh a v Německu pro ten západní.

0 0
možnosti

P28e77t50r 82K48o71p23l54í35k

25. 9. 2017 21:10

Škodováci si vystávkovali vyšší platy a tady vidí výsledek. Gratuluji! :)

2 5
možnosti

Jak souvisí vyšší platy pro dělníky s vysokou poptávkou po Superbu? Tak vysoké platy zas ti dělníci nemají, aby masově kupovali Superby......;-)

4 1
možnosti

Nikomu ztrátu práce nepřeju tolik, jako škodovákům.

Když v krizi dělali 4 dny v týdnu, natahovali ruku a tvářili se, že mají nárok jako by pracovali 5 dní. Když se firmě daří, mají pocit, že to je jejich firma a mají tedy nárok na podílu na zisku. Když je ale firma osloví, že by potřebovala, aby odpravovali více hodin, které jim nabízí i náležitě zaplatit, najednou to není jejich firma a navíc nehodlají hnout ani prstem.

A tenhle přesun Superbu je toho důkazem. Odbory vyzývají, aby lidé navíc nepracovali, ale zároveň řvou, že nechtějí, aby se výroba přesunula. Řešení nenabízí vůbec žádné a jediná jejich starost jsou prachy na výplatní pásce.

Mě to mrzí. Nezávidím jim, kolik berou, naopak bych byl rád, kdyby v době prosperity pracovali třeba o dva dny v měsíci (cca 10 %) víc a brali za to klidně o 20 % víc. Měli by z toho totiž nejen oni, ale i my všichni ostatní, protože by tím pomohli naší ekonomice.

13 7
možnosti

Kdyby jste se líp informoval tak tady nejde o to že lidi co tam jsou nechtějí pracovat .tu jde ó to že se blbě shání noví . Navíc se informujte o 18ti směném systému ve kterém se aktuálně pracuje a pak tu něco vykládejte

3 1
možnosti

To auto stejně není pro bežné čechy. Ať si to vyrábějí třeba na Haiti Rv

0 10
možnosti

a pro koho tedy je ? 8-o

4 0
možnosti

Asi z vas prehledl fakt ze pujde az o treti generaci superbu, ale Odbory kovo jsou pripraveny tomu zabranit.

0 0
možnosti

jen nám nikde odbory neříkají jakým právem

1 0
možnosti

Vcelku bežná věc, v rámci koncernu se normální že jednotlivé továrny soutěží mezi sebou kdo nabídne potřebnou kapacitu za nejlepších podmínek. Stejně jako dnes nepřijde nikomu divné že Audi Q7 a Škoda Citigo se vyrábí v Blavě a naopak Seaty v Čechách, tak by byl Superb z Německa.

6 0
možnosti

Škodovka má momentálně velmi dobrý prodej a kapacity v Česku zkrátka nestačí. Navrhli ve Škodovce klouzavý víkend, takže by se využívalo rovnoměrně všech 7 dnů v týdnu. Odbory jsou proti. A tak se zrodil tenhle nápad a odbory jsou proti. Je to asi trochu válka, ale řešení se snad najde. Nevyužít skvělou prodejní sezonu, to by byl velký hřích a dárek pro konkurenci.

6 1
možnosti

odbory jsou brzdou kdekoliv jsou............. čehokoliv

5 7
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...