BMW S1000RR Shift Cam
Provozní hmotnost s náplněmi 197 kilogramů je ještě bombastičtější údaj než působivá hodnota 207 koní maximálního výkonu. Dvouvačkové uspořádání motoru Shift Cam s jednou „hodnou“ vačkou pro civilní ježdění a druhou „ostrou“ pro sportovní jízdu se osvědčilo i u řadového čtyřválce. Na pomalejší vačku v pohodě odjezdí všechny emisní testy a dovolí jízdu v nižších otáčkách v běžném provozu, ta divoká pak patří hlavně na závodní okruhy.
Nové RR navíc bude mít k dispozici ještě karbonový „M Package“ s celkovou hmotností pouhých 193,5 kilogramu. Již ve standardu je systém ABS Pro, s příplatkem pak můžete mít režimy Race Pro 1-3 pro detailní nastavení podle konkrétního okruhu. Za zmínku stojí i barevná digitální přístrojovka, která v základu zobrazuje všechny informace potřebné pro běžný provoz, zatímco další tři obrazovky Core jsou navrženy pro závodní okruhy a například otáčkoměr umí zobrazit analogově nebo jako sloupcový graf.