Diskuze
Supersporťák je i na LPG na stovce pod 3,3 sekundy a jede 320
Děkujeme za pochopení.
schima
Cena
Ceny supersportů (kam bych zařadil i tento kousek) překračují hranici 3 miliónů. Ale jinak hezké vozítko. Chválím možnost manuální převodovky
radik
Re: Cena
Za tři a půl milionu bych si "noname" auto nekoupil... ceny supersportů přesahují tři miliony, ale tam je jejich vývoj trochu jinej, než naflákání pořádnýho motoru a laminátový (nebo karbonový) karoserii na rám... a pak pár testovacích jízd.
On je sakra rozdíl mezi tím jak dělá auto Lamborghini nebo Ferrari a tím jak svý auta nějaká americká firmička, která deset let pouze skládá repliky... ať už je sebelepší. Tím nechci říct že je to špatný auto... jen že za tři a půl milionu člověk čeká trochu víc než 40 let starý design supersportu Fordu GT-40 a velkej motor...
Zombot
Re: Cena
kdyz uz nekdo kupuje auta jako je tohle, tak rozpocet proste neresi. Osobne bych v takovem pripade radeji nez nejake Lambo nebo Ferrari volil spis neco uplne neznameho nebo alespon mene ovbykleho, zvlast pokud to ma byt auto predevsim na okruh a ne na baleni pubertacek pred diskotekou. Soudit jen podle fotek se dost dobre neda, ale pokud s timhle strojem bude jizda zabavnejsi nez u konkurence, tak bych s nim nemel problem. Maly vyrobce potom auto spis upravi podle konkretniho prani zakaznika, aby dostal stroj skutecne na miru svym potrebam.
radik
Re: Cena
Ano kdyz nekdo supersport tak neresi penize, ale resi co za penize dostane... a noname auto bude pro spousta lidi trochu malo... Kdyz to ma byt auto primo na okruh, tak proc kupovat neco co muze na beznou silnici? Tam bude vzdycky kompromis at uz jde o FiveFactory nebo Lamborghini... ale pokud bude zabavnbejsi... POKUD je dost důležitý slovo... to klidně může ale taky nemusí...
Zombot
Re: Cena
Tak to rozhodně. Potom ale ještě záleží na tom, co je pro koho noname auto, protože třeba takový Ariel Atom, Gumpert Apollo, Noble M600 nebo konec konců i Koenigsegg Agera a cokoli od SSC si většina lidí zařadí právě do kolonky noname a přitom jsou tyhle sporťáky (alespoň podle mého) mnohem lepší než drtivá většina produkce od renomovaných výrobců. Osobně bych při výběru supersportu asi moc neváhal a bral raději nějaký relativně exotický model klidně od malého výrobce nebo ještě menšího úpravce, ale chápu, že za 3.5 milionu se prodává i Porsche GT3 RS 4.0, což je tak strašně dobré auto, že s CustomGT pravděpodobně hravě vytře podlahu.
radik
Re: Cena
většina lidí.. většina lidí si tyhle auta nikdy nekoupí, ale člověk kterej se trochu zajímá ví o co jde... to se ale o FiveFactory která doteď dělala jen repliky říct nedá. Většina z těch co jsi vyjmenoval auta už nějakej pátek staví (ať už tam kde jsou nyní, nebo v minulosti jinde)... FiveFactory jen skládala repliky joudum co to doma nezvládnou a když jsem listoval jejich stránkama, nenašel jsem jediný veliký jméno, jedinýho opravdu uznávanýho odborníka... to je sakra rozdíl. V podstatě s tebou souhlasim, ale ne všude to dopadne takhe... už tady bylo tisíce podobných pokusů stavět supersporty... jedinej komu se to ve většim měřítku povedlo v poslední době je právě Koenigsegg a pak ještě Pagani... Ariel, Gumpert jsou pro extrémisty, který by si tohle asi stejně nekoupily a pak je tu Noble... ten začal levnym a dobrym sporťákem M12, ne supersportem a to mu vydělalo... jakej úspěch bude m600 se ještě uvidí
FastDriver
Re: Cena
já bych to předem neodepisoval. Ono existuje spousta známých a osvědčených postupů, a pokud výrobce vše s citem poskládá a vzájemně odladí, může být výsledek hodně dobrý. Měli by do toho posadit nějakýho profíka a projet Nurburgring a pak by se vidělo jaké to je.
radik
Re: Cena
Ano souhlasim... mě se jen nelíbylo že firmičku co skládá repliky tu někteří pasovali rovnou jako konkurenta k autum jako Ferarri a Lamborghini... nebo snad Koenigsegg neříkám že je to špatný auto. Jen že tu firmičku čeká ještě hodně práce aby se mohla zařadit po bok již zavedených malosériových výrobců drahých vozů a nebude to snadný.
A styl jakým to dělá podle mě neni šťastný... Pagani a Koenigseg nejsou pro srovnání dobré... jejich technika i design je mohem dál, ve svý době patřili k těm nejvýkonějším, nejrychlejšim, nejexkluzivnějším na trhu... to bylo tajemství jejich úspěchu. Ariel a Gumpert na to šli čistym řidičskym zážitkem - to jsou hardcore auta. A Noble si získal pověst jako výrobce dobrých a levných sporťáků až po tom co si vydobil pověst se pustil do kategoprie supersportovních aut. Tahle firma a tohle auto nemá nic z toho, čím uspěly jiní... proto o tom autě pochybuju. Cenovka 3,5 milionu se mi opravdu zdá moc, za noname skládačku od firmy co zbouchává repliky...
FastDriver
Re: Cena
jj, tak třeba je to první počin. Ta cena není malá a jelikož se to právě cenou pozicuje mezi třeba "muscle cars" a supersporty, a stejně tak i výkonově, nechává to aspoň naději doufat. Kažopádně já design hodnotím kladně.
radik
Re: Cena
Jasne, mozna to tak nevypadalo, ale ja bych jim to pral, jenom nevim jestli zvolili spravnou cestu. Me se taky celkem libi, kdyz ale kouknu na Ford GT, tak se nemuzu zbavit dojmu ze tohle je osklivejsi bratranec... a to je skoda
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...