Diskuze

Supersporťák je i na LPG na stovce pod 3,3 sekundy a jede 320

Vypadá hodně agresivně, ale také trochu jako ze staré školy. Díky americkým velkoobjemovým motorům se jen tak předjet nenechá. Šetřílci si navíc mohou pořídit verzi spalující LPG. Zelená plynová příšera se jmenuje CustomGT.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

schima

21. 12. 2011 9:25
Cena

Ceny supersportů (kam bych zařadil i tento kousek) překračují hranici 3 miliónů. Ale jinak hezké vozítko. Chválím možnost manuální převodovky

0 0
možnosti
LR

radik

21. 12. 2011 11:20
Re: Cena

Za tři a půl milionu bych si "noname" auto nekoupil...  ceny supersportů přesahují tři miliony, ale tam je jejich vývoj trochu jinej, než naflákání pořádnýho motoru a laminátový (nebo karbonový) karoserii na rám... a pak pár testovacích jízd. 

 

On je sakra rozdíl mezi tím jak dělá auto Lamborghini nebo Ferrari a tím jak svý auta nějaká americká firmička, která deset let pouze skládá repliky... ať už je sebelepší. Tím nechci říct že je to špatný auto... jen že za tři a půl milionu člověk čeká trochu víc než 40 let starý design supersportu Fordu GT-40 a velkej motor...

0 0
možnosti
Z

Zombot

21. 12. 2011 11:45
Re: Cena

kdyz uz nekdo kupuje auta jako je tohle, tak rozpocet proste neresi. Osobne bych v takovem pripade radeji nez nejake Lambo nebo Ferrari volil spis neco uplne neznameho nebo alespon mene ovbykleho, zvlast pokud to ma byt auto predevsim na okruh a ne na baleni pubertacek pred diskotekou. Soudit jen podle fotek se dost dobre neda, ale pokud s timhle strojem bude jizda zabavnejsi nez u konkurence, tak bych s nim nemel problem. Maly vyrobce potom auto spis upravi podle konkretniho prani zakaznika, aby dostal stroj skutecne na miru svym potrebam.

0 0
možnosti
LR

radik

21. 12. 2011 12:02
Re: Cena

Ano kdyz nekdo supersport tak neresi penize, ale resi co za penize dostane... a noname auto bude pro spousta lidi trochu malo...  Kdyz to ma byt auto primo na okruh, tak proc kupovat neco co muze na beznou silnici? Tam bude vzdycky kompromis at uz jde o FiveFactory nebo Lamborghini...  ale pokud bude zabavnbejsi... POKUD je dost důležitý slovo... to klidně může ale taky nemusí...

0 0
možnosti
Z

Zombot

21. 12. 2011 12:47
Re: Cena

Tak to rozhodně. Potom ale ještě záleží na tom, co je pro koho noname auto, protože třeba takový Ariel Atom, Gumpert Apollo, Noble M600 nebo konec konců i Koenigsegg Agera a cokoli od SSC si většina lidí zařadí právě do kolonky noname a přitom jsou tyhle sporťáky (alespoň podle mého) mnohem lepší než drtivá většina produkce od renomovaných výrobců. Osobně bych při výběru supersportu asi moc neváhal a bral raději nějaký relativně exotický model klidně od malého výrobce nebo ještě menšího úpravce, ale chápu, že za 3.5 milionu se prodává i Porsche GT3 RS 4.0, což je tak strašně dobré auto, že s CustomGT pravděpodobně hravě vytře podlahu.

0 0
možnosti
LR

radik

21. 12. 2011 14:07
Re: Cena

většina lidí.. většina lidí si tyhle auta nikdy nekoupí, ale člověk kterej se trochu zajímá ví o co jde... to se ale o FiveFactory která doteď dělala jen repliky říct nedá. Většina z těch co jsi vyjmenoval auta už nějakej pátek staví (ať už tam kde jsou nyní, nebo v minulosti jinde)... FiveFactory jen skládala repliky joudum co to doma nezvládnou a když jsem listoval jejich stránkama, nenašel jsem jediný veliký jméno, jedinýho opravdu uznávanýho odborníka... to je sakra rozdíl. V podstatě s tebou souhlasim, ale ne všude to dopadne takhe... už tady bylo tisíce podobných pokusů stavět supersporty... jedinej komu se to ve většim měřítku povedlo v poslední době je právě Koenigsegg a pak ještě Pagani... Ariel, Gumpert jsou pro extrémisty, který by si tohle asi stejně nekoupily a pak je tu Noble... ten začal levnym a dobrym sporťákem M12, ne supersportem a to mu vydělalo... jakej úspěch bude m600 se ještě uvidí

0 0
možnosti
FD

FastDriver

21. 12. 2011 15:26
Re: Cena

já bych to předem neodepisoval. Ono existuje spousta známých a osvědčených postupů, a pokud výrobce vše s citem poskládá a vzájemně odladí, může být výsledek hodně dobrý. Měli by do toho posadit nějakýho profíka a projet Nurburgring a pak by se vidělo jaké to je.

0 0
možnosti
LR

radik

21. 12. 2011 15:52
Re: Cena

Ano souhlasim... mě se jen nelíbylo že firmičku co skládá repliky tu někteří pasovali rovnou jako konkurenta k autum jako Ferarri a Lamborghini... nebo snad Koenigsegg neříkám že je to špatný auto. Jen že tu firmičku čeká ještě hodně práce aby se mohla zařadit po bok již zavedených malosériových výrobců drahých vozů a nebude to snadný.

 

A styl jakým to dělá podle mě neni šťastný... Pagani a Koenigseg nejsou pro srovnání dobré... jejich technika i design je mohem dál, ve svý době patřili k těm nejvýkonějším, nejrychlejšim, nejexkluzivnějším na trhu... to bylo tajemství jejich úspěchu. Ariel a Gumpert na to šli čistym řidičskym zážitkem - to jsou hardcore auta. A Noble si získal pověst jako výrobce dobrých a levných sporťáků až po tom co si vydobil pověst se pustil do kategoprie supersportovních aut. Tahle firma a tohle auto nemá nic z toho, čím uspěly jiní... proto o tom autě pochybuju. Cenovka 3,5 milionu se mi opravdu zdá moc, za noname skládačku od firmy co zbouchává repliky...

0 0
možnosti
FD

FastDriver

21. 12. 2011 16:02
Re: Cena

jj, tak třeba je to první počin. Ta cena není malá a jelikož se to právě cenou pozicuje mezi třeba "muscle cars" a supersporty, a stejně tak i výkonově, nechává to aspoň naději doufat. Kažopádně já design hodnotím kladně.

0 0
možnosti
LR

radik

21. 12. 2011 16:36
Re: Cena

Jasne, mozna to tak nevypadalo, ale ja bych jim to pral, jenom nevim jestli zvolili spravnou cestu. Me se taky celkem libi, kdyz ale kouknu na Ford GT, tak se nemuzu zbavit dojmu ze tohle je osklivejsi bratranec... a to je skoda

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...